W Cannes radzimy sobie całkiem, całkiem. Nasi przedstawiciele zasiadają w jury Cannes Lions - Pascal Beucler wybiera najlepsze kampanie w kategorii Entertainment Lions, a Blair Metcalfe wskazuje talenty w Young Lions.
W Cannes radzimy sobie całkiem, całkiem. Nasi przedstawiciele zasiadają w jury Cannes Lions - Pascal Beucler wybiera najlepsze kampanie w kategorii Entertainment Lions, a Blair Metcalfe wskazuje talenty w Young Lions.
W kieszeni mamy już srebro za kampanię o wdzięcznym tytule "Who the F*ck Wants to Follow Pepto on Twitter" (kategoria Health) i brąz za #DaciaFamilyProject (kategoria Promo & Activation).
Jeśli dodać do tego dwie nominacje (kategorie Health i Promo & Activation) dla Always #LikeAGirl Emojis plus shortlistę PR Lions z kampaniami #NetflixEverywhere i #DaciaFamilyProject jest już zupełnie nieźle :)
#MSLGROUP #CannesLions
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami