Nokian Tyres rozpoczyna współpracę z MSLGROUP

Fiński producent opon klasy premium - Nokian Tyres - rozpoczyna współpracę z agencją MSLGROUP. Agencja od 1 sierpnia 2016 r. jest odpowiedzialna za prowadzenie relacji z mediami, kompleksowe biuro prasowe, testy produktowe oraz organizację akcji specjalnych. Wybór agencji nastąpił na podstawie dotychczasowych, pozytywnych doświadczeń ze współpracy przy wielu różnych projektach.

Dedykowanym zespołem po stronie MSLGROUP będzie zarządzał Grzegorz Kuźnik (Account Director), a kontaktem dla mediów będzie Marcin Niedzielski (Senior Account Executive). 

Marka Nokian Tyres dostarcza najwyższej klasy produkty które cechują się innowacyjnością, skandynawskim podejściem do kwestii bezpieczeństwa i jakości oraz są bezkonkurencyjne w trudnych warunkach pogodowych.

Główna siedziba firmy znajduje się w fińskim mieście Nokia, a regionalna centrala mieści się w czeskiej Pradze.

O Nokian Tyres

Firma Nokian Tyres plc została założona w 1988r., a jej korzenie sięgają roku 1898, kiedy założono Fińskie Zakłady Gumowe (Suomen Gummitehdas Oy). Firma promuje bezpieczną jazdę w trudnych warunkach. Innowacyjne opony do samochodów osobowych, ciężarówek i ciężkich maszyn są produkowane z myślą o krajach, w których panują wymagające warunki pogodowe oraz skrajnie zmienne pory roku.

W 2015 roku firma osiągnęła przychody netto na poziomie 1,4 miliarda i zatrudniała ponad 4 400 pracowników. Akcje Nokian Tyres’ są notowane na fińskiej giełdzie papierów wartościowych. Fabryki firmy znajdują się w Finlandii oraz w Rosji. Fabryki Nokian Tyres dostarczają bezpiecznych i przyjaznych środowisku produktów.

Więcej szczegółów na temat historii firmy znaleźć można na stronie: http://www.nokiantyres.pl/o-firmie/o-nas/historia/

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.