MSLGROUP po raz drugi wyłącznym partnerem PR Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum

Lista przynależnych kategorii publikacji

Tegoroczna, 23 edycja Golden Drum będzie przełomową. Festiwal zmienia siedzibę z Portorož na Ljubljanę, a formuła z reklamowej zostaje rozszerzona na całą branżę kreatywną. Zadaniem MSLGROUP jest strategiczne doradztwo przy repozycjonowaniu Golden Drum oraz komunikacja imprezy - dotarcie do branży marketingowej na 37 rynkach w Europie, Rosji i na Bliskim Wschodzie.

Impreza łączy co roku ponad 900 ekspertów z branży marketingowej oraz projektantów, młode talenty i studentów. Przez cztery dni festiwal oferuje szeroką gamę programów z wieloma znanymi i wielokrotnie nagradzanymi prelegentami oraz największy przegląd kampanii zrealizowanych w ciągu minionego roku.

Golden Drum chce wskazywać nowe drogi rozwoju  dla marketerów, pokazywać dobre praktyki oraz inicjować dyskusje nad ważnymi dla środowiska tematami. Hasło przewodnie tegorocznej edycji brzmi  „Zainspirowani by inspirować”.

Mojca Briščik, Dyrektor Generalna Festiwalu Golden Drum i Dyrektor Zarządzająca Słoweńskiej Izby Reklamowej „Festiwal Golden Drum przekracza granicę reklamy i wkracza w świat kreatywności w dużo szerszym tego słowa znaczeniu. W tym szczególnym momencie potrzebujemy agencji, która będzie zaufanym doradcą i strategicznym partnerem w procesie zmian. MSLGROUP wsparta siłą Grupy Publicis pomaga nam przedefiniować charakter Golden Drum i właściwie zakomunikować nową formułę festiwalu.”

Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP w Europie Środkowej i Wschodniej „Wysokie kryteria przy ocenie, komisja konkursowa składająca się z najwyższej klasy ekspertów, inspirujące tematy oraz prelegenci mają być najlepszymi referencjami Golden Drum. Festiwal to silna marka, która jest otwarta się na zmiany zachodzące w świecie komunikacji. Razem z organizatorami chcemy współtworzyć historię sukcesu Golden Drum jako najważniejszego wydarzenia branży kreatywnej w regionie.”

Dwudziesty trzeci Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum, organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową, odbędzie się od 18 do 21go października 2016 r. w Ljubljanie, Zielonej Stolicy Europy 2016, w Słowenii.

Ważne daty:

Rejestracja uczestników oraz delegatów: otwarta

Deadline na zapisy: 29 sierpień 2016

Wczesny deadline dla delegatów: 20 wrzesień 2016

Więcej informacji o Festiwalu Golden Drum  na stronie: www.goldendrum.com

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.