Weź udział w konkursie młodych talentów i wygraj Ljubljana Poster Award

Lista przynależnych kategorii publikacji

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum oraz miasto Ljubljana zapraszają młodych twórców poniżej 30 roku życia do udziału w konkursie na najlepszy i najbardziej kreatywny plakat. Temat przewodni konkursu to: LUBLANA JEST ZIELONA DLA CIEBIE. BĄDŹ AKTYWNY, BĄDŹ FIT!

Autor najlepszego plakatu otrzyma nagrodę w wysokości 3 000 EURO ufundowaną przez miasto, laureaci pierwszych trzech miejsc bilety wstępu na Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum 2017. Wszystkie zgłoszenia powinny zostać przesłane do 15 września 2016 r.

Informacje o konkursie Ljubljana Poster Award 2016

Młodzi kreatywni muszą stworzyć plakat ukazujący Ljubljanę jako miasto sportu na tle licznych terenów zielonych. Celem plakatu jest zachęcenie mieszkańców i gości Ljubljany do wzięcia udziału w zajęciach sportowych na łonie natury, jako iż Ljubljana ma mnóstwo zieleni tj. ponad 542 m2 na mieszkańca. Posiada również 90 hektarów nowych zielonych powierzchni, utworzonych z obszarów wcześniej zdegradowanych. W swojej komunikacji miasto postawić na tak różnorodne aktywności sportowe takich jak jogging, piesze wędrówki, jazda na rowerze, ścieżki zdrowia, siłownie na świeżym powietrzu, wioślarstwo, wioślarstwo na stojąco, pływanie, sporty miejskie, golf, tenis, siatkówka plażowa, koszykówka i piłka nożna. Projekt plakatu powinien pozwolić na stworzenie serii plakatów i powinien być możliwy do użycia we wszystkich wymaganych kanałach komunikacji (media cyfrowe, ulotki, reklamy, itd.).

Więcej o konkursie na: http://www.goldendrum.com/en/competition/off-drum-competition/

Informacje o Ljubljanie

Liczba miłośników sportu w Ljubljanie zwiększa się co roku, w takim samym szybkim tempie jak udział w imprezach sportowo-rekreacyjnych, takich jak Ljubljana Maraton, Marsz Pamięci (Along the Barbed Wire),  Bieg Trójek oraz Maraton Franja. Dzięki nowym obiektom sportowym Lublana staje się coraz bardziej rozpoznawalna również na arenie międzynarodowej. Była gospodarzem wielkich imprez sportowych, takich jak Mistrzostwa Europy w koszykówce w 2013 r., Mistrzostwa Świata Juniorów w Judo, Puchar Świata w Slalomie Kajakowym czy Mistrzostw Świata w amatorskim kolarstwie drogowym w 2014 r.

Ljubljana posiada liczne obiekty i miejsca przeznaczone do uprawiania sportu. W 2010 roku wg rankingu UEFA stadion piłkarski Stožice został okrzyknięty jednym z trzech najpiękniejszych stadionów w Europie. W 2013 roku, nowy Dom Sportu został otwarty w Breg (Hiša Sporta na Bregu), a w 2015 roku najstarsza pływalnia miejska, Kolezija, została całkowicie odnowiona. W tym samym roku miało też miejsce otwarcie nowoczesnego Centrum Gimnastycznego Lublany. Miasto dzięki rocznym sportowym programom aktywnie przyczynia się do edukowania w zakresie zajęć z wychowania fizycznego w przedszkolach, szkołach podstawowych, szkołach średnich, uczelniach wyższych oraz wśród dorosłych. Mieszkańcy Lublany są zachęcani do spędzania wolnego czasu aktywnie przez oferowane nowe zielone i rekreacyjne tereny. Nowo utworzone ścieżki zdrowia oraz siłownie na świeżym powietrzu przypadły do gustu osobom w każdym wieku dzięki czemu są często i tłumnie odwiedzane.

Załączniki

GD_2016_1_ENG.jpg

GD_2016_1_ENG.jpg

jpg 154,7 kB
pobierz
SetRatioSize1140700-DJI01665.jpg

SetRatioSize1140700-DJI01665.jpg

jpg 434,1 kB
pobierz
SetRatioSize1140700-DJI02258.jpg

SetRatioSize1140700-DJI02258.jpg

jpg 276,5 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP po raz drugi wyłącznym partnerem PR Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Zadaniem agencji jest strategiczne doradztwo przy repozycjonowaniu Golden Drum oraz komunikacja imprezy - dotarcie do branży marketingowej na 37 rynkach w Europie, Rosji i na Bliskim Wschodzie.

Dwudziesty trzeci Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum, organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową, odbędzie się od 18 do 21 października 2016 r. w Ljubljanie, Zielonej Stolicy Europy 2016, w Słowenii. Więcej informacji o Festiwalu Golden Drum  na stronie: http://www.goldendrum.com/