Nowi konsultanci w MSLGROUP

Lista przynależnych kategorii publikacji

MSLGROUP zatrudnia specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji, biznesie i administracji. We wrześniu zespół agencji powiększył się o dwóch konsultantów, którzy wzmocnili korporacyjne struktury firmy.

Lidia Cieślak dołączyła do zespołu Corporate & Healthcare MSLGROUP

Lidia Cieślak jest doradcą i menedżerem z ponad 20-letnim doświadczeniem w komunikacji. Prowadziła projekty i doradzała klientom w zakresie komunikacji korporacyjnej, marki i produktu, edukacji, kryzysu, komunikacji wewnętrznej i B2B. Wcześniej pełniła m.in. funkcje: PR Directora i Członka Zarządu oraz  PR & Marketing Managera w firmach i agencjach PR. Lidia prowadziła i nadzorowała kampanie m.in. na polach: FMCG, farmacja Rx i OTC, przemysł i energetyka, retail i nieruchomości, kultura i edukacja,  a także finanse.

Wykształcenie zdobywała m.in. na wydziale PR oraz Marketingu i Zarzadzania Uniwersytetu Warszawskiego, w Szkole Strategii Marki w SKMSAR oraz na studiach w zakresie coachingu. Prywatnie miłośniczka sztuki rysunku, kolażu i kultury Japonii.

W MSLGROUP jako Account Director odpowiadać będzie za rozwój obszaru i doradztwo z zakresu profilaktyki, terapii i ochrony zdrowia.

Łukasz Gabler dołączył do zespołu Public Affairs MSLGROUP

Łukasz Gabler posiada ośmioletnie doświadczenie w dyplomacji oraz administracji publicznej. Poprzednio pracował  w Ambasadzie RP w Londynie oraz Kopenhadze pełniąc odpowiednio funkcje wicekonsula oraz konsula. Współpracował z Komisją Europejską oraz realizował projekty z zakresu rynku pracy dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz  Uniwersytetu w Linkoping. W MSLGROUP w charakterze Doradcy wesprze zespół Public Affairs.

Załączniki

Gabler BW (00000002).jpg

Gabler BW (00000002).jpg

jpg 830,2 kB
pobierz
Lidia BW (00000002).jpg

Lidia BW (00000002).jpg

jpg 810,7 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.