Za budowanie relacji z interesariuszami agencji oraz umacnianie reputacji MSLGROUP będzie odpowiedzialna Joanna Bednarek. Do jej zadań będzie należało dbanie o wizerunek czołowej agencji w regionie CEE, w tym udział firmy w najważniejszych wydarzeniach branży komunikacyjnej. Istotnym zadaniem Joanny Bednarek będzie także Thought Leadership w strategicznych obszarach oraz promocja nowych produktów i usług firmy.
Jako PR Manager będzie odpowiadała również za efektywną komunikację z pracownikami, ich zaangażowanie w budowanie agencji oraz pozycjonowanie w charakterze ekspertów. Działania z zakresu Employer Branding, w tym budowanie wizerunku pożądanego pracodawcy wśród konsultantów z wieloletnim doświadczeniem i Talent Acquisition, Bednarek będzie prowadziła wspólnie z działem HR MSLGROUP. Nowy PR Manager MSLGROUP będzie także aktywnie wspierała procesy grupowe i komunikację spółek w ramach Publicis Groupe.
Joanna Bednarek z branżą PR związana jest od 7 lat, specjalizuje się w obsłudze spółek medialnych, e-commerce i startupów. Przez ostatnie 1,5 roku odpowiadała za promocję agencji GREY Group Poland i pracę na rzecz klientów agencji Cohn&Wolfe. Odpowiadała również za budowę wizerunku takich platform e-commerce jak Showroom.pl i MyBaze.com, podczas ich wejścia na rynek.
W poprzednich latach zajmowała się działaniami PR Segmentu Internet Agory/Gazeta.pl, a także współpracowała ze środowiskami start-up’owymi, m.in. odpowiadając za organizację i promocję wydarzenia StartupFest Agora, koordynację działań GREY Startup w ramach #InnovationDay
i konkursu #BestStartup. Na jej doświadczenie składa się również praca w agencji Advanced Public Relations, gdzie wspierała komunikacyjne między innymi klientów z branży retail: sieć outlet FACTORY, CH Karolinka, CH Pogoria.
Jest absolwentką Socjologii oraz Dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie.
Prywatnie pasjonuje się fotografią mody.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.