Angelika Frańczak o pokoleniu Millennials w agencji PR
Lista przynależnych kategorii publikacji
Moje doświadczenia z Millennialsami są bardzo pozytywne. Szybko się uczą i zdobywają doświadczenie potrafią w krótkim czasie zaadaptować się do nowego środowiska i firmy. Żyjemy w czasach, w których wszystko pędzi – i Millennialsi odnajdują się w nich bardzo dobrze.
Oczywiście, mają dużo większe oczekiwania wobec pracodawców niż starsze pokolenia. Mam wrażenie, że nie liczy się dla nich pęd za pieniądzem, choć oczywiście, ich wymagania finansowe są wyższe niż poprzednich pokoleń. Dbają również o zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym. W MSLGROUP staramy się zaspokajać te potrzeby, oferując Millenialsom benefity pozapłacowe i elastyczność czasu pracy. Najbardziej zależy nam na kreatywności – i to od Millenialsów dostajemy.
Czego brakuje temu pokoleniu? Szerokich horyzontów intelektualnych, oczytania. Czytanie książek i dłuższych tekstów odchodzi w zapomnienie. Millennialsi informacje czerpią z mediów społecznościowych, na rekrutacjach okazuje się, że wcale nie sięgają do choćby prasy codziennej. Do pracy szukamy osób orientujących się nie tylko w sytuacji lokalnej, polskiej, ale również ogólnoświatowej – a tego wielu Millennialsom brakuje.
Nie zgadzam się z obiegową opinią, że Millennialsi nie przyjmują krytyki. Wręcz przeciwnie – są na nią bardzo otwarci.
Jeśli chodzi o kontakty ze starszymi pracownikami, to nasi najmłodsi pracownicy chętnie je podejmują. W naszej firmie staramy się kształtować kulturę budowania mostów między starszymi a młodszymi pracownikami – dzięki temu, mimo różnic pokoleniowych, nasi pracownicy dogadują się świetnie.
Angelika Frańczak
HR Director
MSLGROUP
Komentarz ukazał się w serwisie publicrelations.pl 10 października 2016 r. PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.