Zofia Bugajna o nierówność płci w polskiej branży marketingowej
Lista przynależnych kategorii publikacji
- Branża PR jest silnie sfeminizowana, ale im wyżej w górę, tym gorzej. Dlatego potrzeba środowiskowej debaty na temat wspierania kobiet na kierowniczych stanowiskach i w zarządach branżowych organizacji. Nasze statystyki są lepsze niż te na zachodzie, niemniej nadal mamy do przepracowania temat choćby zbliżonej reprezentacji kobiet i mężczyzn na poziomie C-suite. Dotyczy to całej branży kreatywnej.
Grupa Publicis w Polsce, z której się wywodzę, promuje kobiety menedżerów – w każdej spółce to ponad 50%. Wśród pań na najwyższych stanowiskach mamy też Chief Talent Oficera, Chief Communication Oficera i Chief Financial Officera oraz kilka dyrektor zarządzających. Uczestniczymy w dialogu branżowym Kobiety w Reklamie, w globalnej inicjatywie „See It Be It”, która co roku odbywa się podczas Festiwalu Cannes Lions. W tym roku będę miała okazję uczestniczyć w Women's Forum for the Economy & Society, jaki po raz 12 odbędzie się w Deauville we Francji. Dodam, że Publicis jest organizatorem tego wydarzenia.
Zofia Bugajna
Business Development Director
MSLGROUP CEE
Komentarz ukazał się w serwisie NowyMarketing.pl 10 października 2016 r. PRZECZYTAJ ARTYKUŁ.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.