23 edycja Festiwalu Golden Drum prezentuje: Cindy Gallop
Lista przynależnych kategorii publikacji
Gwiazdy programowe festiwalu
Spośród 40-tu światowej klasy ekspertów świata reklamy i przemysłu kreatywnego, którzy będą dzielić się swoją wiedzą podczas tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, z pewnością największą jego gwiazdą będzie Cindy Gallop. Uznawana za geniusza, wzbudzająca kontrowersje Gallop to założycielka i dyrektor takich portali jak www.IfWeRanTheWorld.com i www.MakeLoveNotPorn.com.
Już za tydzień (18-21 października br.) Golden Drum otworzy swoje drzwi na Zamku w Ljubljanie. W swoim czterodniowym programie festiwal oferuje szeroką gamę programów z wieloma znanymi i wielokrotnie nagradzanymi prelegentami oraz największy przegląd kampanii zrealizowanych w ciągu minionego roku.
"Odliczamy dni do rozpoczęcia festiwalu oraz zaprezentowania Wam kolejnych znakomitych prelegentów, którzy wystąpią podczas tegorocznej edycji festiwalu", podkreśla Mojca Briščik, Dyrektor Generalny Golden Drum. Briščik twierdzi, że tegoroczny festiwal zachwyci uczestników nie tylko swoim nowym wizerunkiem, lokalizacją i programem, ale przede wszystkim utalentowanymi prelegentami z branży, którzy zainspirują uczestników do tworzenia konkursowych prac.
Cindy Gallop jest uważana za jedną z 30-tu najbardziej niezwykłych i wpływowych ludzi w branży, a jej doskonałe wystąpienia na temat przyszłości reklamy i marketingu są znane na całym świecie. Gallop działa jako doradca zarządu przy wielu zaawansowanych technologicznie przedsięwzięciach oraz jako konsultant marek i innowacji biznesowych dla firm z całego świata. Jest uznawana za jednego
z najbardziej przekonujących i inspirujących mówców.
"Bardzo się cieszę, że mogę przedstawić tak znakomitego prelegenta jaką jest Cindy Gallop. Jej wykłady są nieocenione i przejmujące. Jestem pewien, że podczas tegorocznej edycji Golden Drum możemy spodziewać się właśnie takiego wystąpienia. Wybraliśmy naprawdę najlepszych ekspertów więc program festiwalu jest bardzo ekscytujący", powiedział Mojca Majhen, dyrektor wykonawczy 23. Festiwalu Golden Drum.
Ponad 40-tu światowej sławy ekspertów rynku reklamy i przemysłu kreatywnego pojawi się na scenie tegorocznej edycji Festiwalu Golden Drum, a wśród nich: Uli Reese, prezes IV2, Niemcy, Emma Wilke, dyrektor zarządzający The Gunn Report Ltd, Wielka Brytania, Darre van Dijk, dyrektor kreatywny, TBWA / Neboko Amsterdam, Holandia, Ekrem Dupanović, założyciel i redaktor naczelny, Media i Marketing Art & Business, Bośnia i Hercegowina, Ioana Filip, Executive Creative Director, MRM // McCann Rumunia, Rumunia, Péter Tibor Juhász, szef marketingu, Magyar Telekom, Węgry, Ravid Kuperberg, partner, Mindscapes, Izrael, Ivan Stanković, założyciel, Communis, Serbia, Tim Parry, dyrektor komunikacji Alzheimer’s Research, Wielka Brytania, Folker Wrage, dyrektor kreatywny, Havas Worldwide Szwajcaria, i wielu innych.
Dwudziesty trzeci Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum, organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową, odbędzie się
w dniach 18-21 października 2016 r. w Ljubljanie, Zielonej Stolicy Europy 2016, w Słowenii.
Więcej informacji o Festiwalu Golden Drum na stronie: http://www.goldendrum.com/
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.