Już jutro rozpoczyna się 23. edycja Festiwalu Golden Drum!

Lista przynależnych kategorii publikacji

Już jutro rozpocznie się 23-cia edycja Międzynarodowego Festiwalu Golden Drum. W ciągu najbliższych kilku dni Zamek w Ljubljanie będzie gościł specjalistów komunikacji i reklamy z całego świata. 1215 kreatywnych zgłoszeń z 26 krajów będzie rywalizowało o nagrody Golden Drum. Ponad 40-tu światowej sławy ekspertów rynku reklamy i przemysłu kreatywnego, miedzy innymi wyjątkowa Cindy Gallop, pojawi się na scenie aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.

W czterodniowym programie festiwal oferuje szeroką gamę programów oraz imprez towarzyszących. W piątek 21 października odbędzie się ceremonia ogłoszenia wyników oraz wręczenia nagród Golden Drum.

“Z nową lokalizacją, odświeżonym wizerunkiem, a także oferowanym programem, festiwal wysłał jasny sygnał, że przeistacza się z festiwalu stricte reklamowego w festiwal szeroko pojętej branży kreatywnej.“ powiedziała Mojca Briščik, dyrektor generalny festiwalu Golden Drum i Słoweńskiej Izby Reklamy.

Spośród ponad 40-tu prelegentów festiwalu, delegaci będą mogli również posłuchać Dušana Drakalski'ego - najnowszego członka Galerii Sław Golden Drum, a także przewodniczących jury – zarówno sekcji Best Piece oraz Best Practice – Grahama Lang’a oraz Eduardo Marques’a. Głównym gościem Festiwalu będzie jednak Cindy Gallop. Jej wykład "Jak zmieniać świat poprzez reklamę", odbędzie się w środę, 19 października o 16:30 w Grand Hotel Union.

Festiwal rozpocznie się już jutro o godz. 14:00 na Zamku w Ljublianie prezentacją zgłoszonych prac.  Wieczorem odbędzie się wieczór powitalny – Drum Roll. W trakcie trwania festiwalu będzie miało miejsce także wiele imprez towarzyszących. Ogłoszenie wyników i ceremonia wręczenia nagród odbędzie się w piątek, 21 października w Ljubljansko razstavišče – Centrum Konferencyjnym w Ljublianie. Oficjalnie Festiwal zakończy piątkowa impreza “Explosion Party”, podczas której zagra serbski DJ i producent – Gramophonedzie.

Więcej informacji o Festiwalu Golden Drum  na stronie: http://www.goldendrum.com/

Załączniki

GD is coming to Ljubljana.jpg

GD is coming to Ljubljana.jpg

jpg 309,2 kB
pobierz
GD_ENG1.jpg

GD_ENG1.jpg

jpg 716,0 kB
pobierz
Mojca Briscik.jpg

Mojca Briscik.jpg

jpg 985,1 kB
pobierz
LOGOTIP_GOLDEN DRUM_2016-04.png

LOGOTIP_GOLDEN DRUM_2016-04.png

png 131,7 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.