Transparentna agencja

Lista przynależnych kategorii publikacji

MSLGROUP jako pierwsza konsultingowa firma Public Relations w Polsce ujawnia system wynagrodzeń.

MSLGROUP przedstawiła pracownikom widełki płacowe i staż pracy na poszczególnych stanowiskach. Ruch ten jest odpowiedzią nie tylko na potrzeby pracowników, ale również klientów, którzy mają kłopoty z porównaniem ofert różnych agencji PR ze względu na brak wypracowanych standardów nazewnictwa stanowisk względem doświadczenia. Firma zobowiązała się także informować
o wysokości oczekiwanego wynagrodzenia w ogłoszeniach rekrutacyjnych.

Dzięki tak transparentnym zasadom zyskają wszystkie strony.

  • Klienci: przejrzysta struktura stanowisk wraz z wynagrodzeniem da klientom jasny ogląd kosztów agencji. Dzięki temu łatwiej będzie im porównywać oferty agencji i nie przepłacać za niewykwalifikowanych ekspertów na wysokich stanowiskach.
  • Pracownicy: będą znali reguły panujące w miejscu zatrudnienia, a co za tym idzie będą mieli możliwość zaprojektowania swojej ścieżki rozwoju w oparciu o kompetencje, które muszą zdobyć oraz wynagrodzenie jakie są w stanie uzyskać.
  • Pracodawca: będzie w stanie łatwiej zarządzać kapitałem ludzkim i lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów, co przełoży się bezpośrednio na rozwój biznesu.

- Ponieważ na co dzień zajmujemy się reputacją, nie możemy zapominać
o własnym wizerunku. Ujawnienie widełek płacowych to ruch fair wobec naszych pracowników
i klientów. Transparentność jest ważnym elementem budowania odpowiedzialnego biznesu – mówi Sebastian Hejnowski, CEO MSLGROUP na region Europy Środkowej i Wschodniej.

-        Mamy świadomość, że pracujemy z najlepszymi. Dlatego tak ważny jest dla nas rozwój, poszerzanie kompetencji i wiedzy naszych pracowników. Bardzo mnie cieszy, że wypracowane u nas rozwiązanie, czyli jasno określona ścieżka rozwoju, zarówno ekspercka jak i managerska oraz jawny system wynagrodzeń, pozwala naszym pracownikom na świadome zarządzanie i indywidualne zaprojektowanie rozwoju swojej kariery zawodowej – mówi Angelika Frańczak, HR Director MSLGROUP Poland.

Załączniki

Podstawiowe przedziały płac MSLGROUP POLAND 2016_.jpg

Podstawiowe przedziały płac MSLGROUP POLAND 2016_.jpg

jpg 334,7 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.