12 grudnia zapraszamy Was na debatę oraz prezentację wyników badania "Współczesny odbiorca treści finansowych w Internecie" Na spotkaniu dowiecie się: • Kim są współcześni odbiorcy treści finansowych w Internecie - co ich łączy...

12 grudnia zapraszamy Was na debatę oraz prezentację wyników badania "Współczesny odbiorca treści finansowych w Internecie" Na spotkaniu dowiecie się: • Kim są współcześni odbiorcy treści finansowych w Internecie - co ich łączy a co dzieli? • Kim, dla internautów, są liderzy opinii w zakresie finansów - w Polsce i na świecie? • Jakie media wg internautów są godne zaufania? • Jak odbiorcy treści finansowych oceniają klimat dla rozwoju biznesu w Polsce? Zapraszamy!

Załączniki

108564383358_10154138725663359.png

108564383358_10154138725663359.png

png 166,5 kB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.