Czy to był dobry rok dla branży i agencji PR? Komentuje Sebastian Stępak dla Publicrelations.pl
Lista przynależnych kategorii publikacji
Dla nas to był fantastyczny rok. Utrzymaliśmy wzrost, po wielu miesiącach przygotowań ujawniliśmy zarobki naszych pracowników Z tego jesteśmy dumni, mamy nadzieję, że to pozytywnie wpłynie na branżę.Widzę, że zaczynamy odchodzić od digitalu. Ochłonęliśmy trochę po zachłyśnięciu się youtuberami i kilkoma innymi trendami. Wracamy do tego, za co od lat jesteśmy wynagradzani – współpracy z dziennikarzami. Zwłaszcza tymi z redakcji online – bo to internet wiedzie teraz prym. Dużo pracujemy także z telewizjami. Ubożeją natomiast kontakty z prasą – zarówno naszej agencji, jak i całej branży, nad czym ubolewamy.
Dla branży to był dobry rok, zwłaszcza jeśli chodzi o ZFPR. Ze strony Związku pojawiło się kilka fajnych inicjatyw. Z branży słychać pozytywne sygnały, choć nie z każdej strony. Nie bez znaczenia są zmiany polityczne – wiele firm, które pracowały głównie dla spółek Skarbu Państwa, przechodzi teraz ciężki okres.Sebastian StępakDyrektor ZarządzającyMSLGROUP PolandKomentarz ukazał się w serwisie Nowy Marketing 29 grudnia 2016 r. PRZECZYTAJ ARTYKUŁ
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.