Kampanie MSLGROUP CEE na shortliście EMEA SABRE Awards 2017!
Lista przynależnych kategorii publikacji
Holmes Report ogłosił dziś listę kampanii nominowanych do nagrody EMEA SABRE Awards 2017, doceniając prace zrealizowane przez agencje MSLGROUP CEE. Dla naszego regionu przypadły cztery nominacje: 3 otrzymało rumuńskie MSLGROUP The Practice, jedną nominację warszawski oddział MSLGROUP.
Gala wręczenia nagród odbędzie się 23 maja w Londynie.
O nagrodę i tytuł najlepszej kampanii w kategorii „The Baltic” powalczy projekt „Skarb Nathana Drake’a”, zrealizowany dla PlayStation Poland przez MSLGROUP Poland – hub regionu MSLGROUP na Europę Środkowo-Wschodnią. Natomiast kampania „Jak ogarnąć pyrkę” przygotowana przez rumuński oddział agencji (MSLGROUP The Practice) dla Mc Donald’s Romania została nominowana w dwóch kategoriach „Measurment and Evaluation” oraz „Food Service”. Holmes Report wyróżnił także kampanię „Jestem czymś więcej niż mój kredyt”, przygotowaną dla KRUK Romania przez rumuńskie biuro MSLGROUP.
MSLGROUP CEE nieprzerwanie od 2011 roku znajduje się w czołówce najlepszych firm konsultingu PR. Sześciokrotnie zostało nominowane do tytułu najlepszej firmy konsultingowej ds. PR w tej części świata oraz dwukrotnie (w 2013 i 2015 roku) zdobyło tytuł Eastern European PR Consultancy of the Year. Informacja o tegorocznych finalistach zostanie ogłoszona 1 maja 2017.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.