MSLGROUP CEE nominowana do tytułu najlepszej agencji konsultingowej w regionie!

Lista przynależnych kategorii publikacji

Holmes Report ogłosił dziś listę firm konkurujących o tytuł 2016 Eastern Europe PR Consultancies of the Year. Wśród pięciu wyróżnionych organizacji znalazła się MSLGROUP CEE, która nieprzerwanie od 2011 roku zaliczana jest przez Holmes do najlepszych agencji PR w tej części Europy.

Tegoroczne wyróżnienie The Holmes Report jest już szóstą z rzędu nominacją MSLGROUP CEE do tytułu Eastern Europe PR Consultancy of the Year. W 2013 roku nagrodę tę otrzymała agencja The Practice, wówczas afiliant, a dziś biuro MSLGROUP CEE w Rumunii. W 2015 roku natomiast tytuł najlepszej agencji w Europie Środkowo-Wschodniej otrzymała MSLGROUP CEE w kształcie, w którym agencja funkcjonuje do dziś. W skład MSLGROUP CEE wchodzą biura w Polsce, Rumunii, Bułgarii i Słowenii oraz agencje partnerskie działające we wszystkich krajach CEE.

- Sześć nominacji i dwie wygrane to dowód na mocną formę MSLGROUP, która co roku pokazuje przynależność do najlepszych firm Public Relations. Liczymy, że w tym roku Holmes Report doceni zarówno konsekwentny rozwój kompetencji MSLGROUP, jak i wkład w podnoszenie standardów branżowych poprzez zwiększenie transparentności wynagrodzeń na rynku – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Business Development Director MSLGROUP CEE.


W uzasadnieniu nominacji Holmes Report napisał:

„Pod kierownictwem Sebastiana Hejnowskiego – CEO MSLGROUP CEE, ściśle współpracującego z Publicis One w regionie, agencja angażuje się w duże, zintegrowane multi-dyscyplinarne projekty na wielu rynkach [..]. Wzrost MSLGROUP CEE w ostatnich latach wynika przede wszystkim z rozwoju narzędzi analitycznych agencji, wzrostu kompetencji digital, social media i umiejętności budowania odpowiedniego contentu. MSLGROUP CEE działa we wszystkich sektorach branży, stale rozwijając swoje wewnętrzne narzędzia, jak również adaptując rozwiązania grupy.”

Równolegle w konkursie organizowanym przez The Holmes Report - EMEA Sabre Awards o nagrody walczą projekty zgłoszone przez agencje należące do MSLGROUP CEE. Nominowany został „Skarb Nathana Drake’a”, zrealizowany dla PlayStation Polska przez MSLGROUP Poland. Ponadto docenione zostały kampanie MSLGROUP The Practice, rumuńskiego oddziału agencji. Agencja została wyróżniona za kampanie „Jestem czymś więcej niż mój kredyt” (KRUK Romania), „Jak ogarnąć pyrkę” (MCDonald’s Romania). Natomiast za swoją wewnętrzna kampanię „Gen Kreatywności”, zrealizowaną z okazji XX rocznicy agencji, MSLGROUP The Practice otrzymało dwie nagrody In2Sabre Award.

Gala wręczenia nagród SABRE odbędzie się 23 maja w Londynie. Co roku o nagrodę walczy 5000 zgłoszeń z całego świata, a marka Holmes Report przyciąga ponad 1000 ekspertów Public Relations z całego świata.

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.