Związek Firm Public Relations opublikował wyniki V Rankingu agencji PR wg "fee income" za rok 2016. W badaniu wzięło udział 19 agencji. Ich łączne przychody za zeszły rok wyniosły 119,7 mln zł i były o prawie 3,9 proc. wyższe niż rok wcześniej.
Związek Firm Public Relations opublikował wyniki V Rankingu agencji PR wg "fee income" za rok 2016. W badaniu wzięło udział 19 agencji. Ich łączne przychody za zeszły rok wyniosły 119,7 mln zł i były o prawie 3,9 proc. wyższe niż rok wcześniej.
"Wciąż tylko trzy firmy mogą pochwalić się fee income na poziomie wyższym niż 10 mln złotych, ale peleton wytrwale i skutecznie podąża za liderami, sprawiając, że dystans do największych co roku się zmniejsza – komentuje w raporcie Sebastian Stępak, Managing Director MSL"
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami