- Wyniki MSL są owocem wytężonej pracy całego zespołu. Przede wszystkim staramy się poszerzać portfolio usług i dbać o naszych obecnych klientów. Walczymy o każdą złotówkę udowadniając, że wydana na PR może mieć 2-3 razy większy...
- Wyniki MSL są owocem wytężonej pracy całego zespołu. Przede wszystkim staramy się poszerzać portfolio usług i dbać o naszych obecnych klientów. Walczymy o każdą złotówkę udowadniając, że wydana na PR może mieć 2-3 razy większy wpływ na postawy konsumentów, niż wrzucona do wielkiego marketingowego kotła - dla Wirtualnemedia.pl tegoroczny ranking agencji PR wg. fee income komentuje Sebastian Stępak, Managing Director MSL
http://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/branza-pr-rosnie-finansowo-ale-moze-miec-problem-z-transparentnoscia-opinie_1
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami