Od sierpnia 2017 roku Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego w działaniach komunikacyjnych wspierać będą konsultanci MSL.
Zespół agencji odpowiadać będzie za planowanie i realizację komunikacji zewnętrznej Związku, w tym pozycjonowanie eksperckie oraz wsparcie przy wydarzeniach specjalnych. Celem współpracy jest kontynuacja dialogu z opinią publiczną na temat ochrony zdrowia oraz edukacja w zakresie ekonomicznego potencjału krajowego przemysłu farmaceutycznego.
- Chcemy aby współpraca z MSL wspierała realizację misji Związku, którą jest poprawa dostępu pacjentów do nowoczesnych i skutecznych leków. Mamy nadzieję, że poprzez budowę trwałej relacji z mediami i aktywność w sferze publicznej będziemy mogli efektywnie edukować Polaków na temat terapeutycznej wartości leków generycznych i bionastępczych, wpływu krajowego przemysłu farmaceutycznego na bezpieczeństwo lekowe państwa, a także pokazać wkład w gospodarczy rozwój Polski – powiedział Zdzisław J. Sabiłło, Prezes Zarządu, PZPPF.
- Jest wiele inicjatyw, zarówno edukacyjnych, jak i biznesowych realizowanych przez PZPPF, które w znaczącym stopniu mogą mieć wpływ na rynek, a przede wszystkim poprawić sytuację pacjentów. Jesteśmy dumni, że w ramach współpracy będziemy mieli możliwość skutecznie je wspierać – podkreśla Renata Toczyska-Seliga, Członek Zarządu MSL.
Polski Związek Pracodawców Przemysły Farmaceutycznego działa na rzecz ochrony praw krajowych producentów leków oraz reprezentuje zrzeszone w nim podmioty wobec organów władzy, administracji rządowej, samorządu terytorialnego, związków zawodowych oraz organów Unii Europejskiej.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSL
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem, ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.