PZPPF w gronie klientów MSL

Lista przynależnych kategorii publikacji

Od sierpnia 2017 roku Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego w działaniach komunikacyjnych wspierać będą konsultanci MSL.


Zespół agencji odpowiadać będzie za planowanie i realizację komunikacji zewnętrznej Związku, w tym pozycjonowanie eksperckie oraz wsparcie przy wydarzeniach specjalnych. Celem współpracy jest kontynuacja dialogu z opinią publiczną na temat ochrony zdrowia oraz edukacja w zakresie ekonomicznego potencjału krajowego przemysłu farmaceutycznego.

- Chcemy aby współpraca z MSL wspierała realizację misji Związku, którą jest poprawa dostępu pacjentów do nowoczesnych i skutecznych leków. Mamy nadzieję, że poprzez budowę trwałej relacji z mediami i aktywność w sferze publicznej będziemy mogli efektywnie edukować Polaków na temat terapeutycznej wartości leków generycznych i bionastępczych, wpływu krajowego przemysłu farmaceutycznego na bezpieczeństwo lekowe państwa, a także pokazać wkład w gospodarczy rozwój Polski – powiedział Zdzisław J. Sabiłło, Prezes Zarządu, PZPPF.

- Jest wiele inicjatyw, zarówno edukacyjnych, jak i biznesowych realizowanych przez PZPPF, które w znaczącym stopniu mogą mieć wpływ na rynek, a przede wszystkim poprawić sytuację pacjentów. Jesteśmy dumni, że w ramach współpracy będziemy mieli możliwość skutecznie je wspierać  – podkreśla Renata Toczyska-Seliga, Członek Zarządu MSL.

Polski Związek Pracodawców Przemysły Farmaceutycznego działa na rzecz ochrony praw krajowych producentów leków oraz reprezentuje zrzeszone w nim podmioty wobec organów władzy, administracji rządowej, samorządu terytorialnego, związków zawodowych oraz organów Unii Europejskiej.

Załączniki

Logo PZPPF.jpg

Logo PZPPF.jpg

jpg 12,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSL

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem, ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.