MSLWARSAW zmienia się w Publicis Consultants

Lista przynależnych kategorii publikacji

MSLWARSAW zmienia nazwę na Publicis Consultants i podkreśla tym samym bliską współpracę z agencjami reklamowymi wchodzącymi w skład Grupy Publicis w Polsce. Pracami agencji kierować będzie Joanna Kwiatkowska – Carbol.

Z dniem 2 listopada agencja MSLWARSAW zmieniła nazwę na Publicis Consultants. Zmiana jest podkreśleniem bliskiej współpracy z Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi oraz Leo Burnett, agencjami reklamowymi należącymi do portfela spółek Grupy Publicis w Polsce.

Stanowisko p.o. Dyrektora Zarządzającego objęła Joanna Kwiatkowska – Carbol, która z agencją związana jest od roku, a z branżą PR od ponad 14 lat. Ma na swoim koncie wiele zrealizowanych kampanii, które zdobyły większość europejskich branżowych nagród. Posiada bogate doświadczenie w zakresie PR korporacyjnego, produktowego, kampanii antykryzysowych oraz Inwestor Relations.

- Przez ostatnie kilka lat zbieraliśmy doświadczenie dotyczące przekładania działań komunikacyjnych na realizację konkretnych celów organizacji. Coraz bliżej współpracujemy z naszymi siostrzanymi agencjami reklamowymi, dzięki czemu możemy dostarczać nowe rozwiązania związane z budowaniem świadomości marki i zarządzaniem reputacją – powiedziała Joanna Kwiatkowska – Carbol – p.o. Dyrektora Zarządzającego Publicis Consultants.

Załączniki

joanna_kwiatkowska_carbol.jpg

joanna_kwiatkowska_carbol.jpg

jpg 27,7 kB
pobierz
publicisconsultants_logo_big.png

publicisconsultants_logo_big.png

png 9,0 kB
pobierz
docx

informacja_prasowa_mslwarsaw_zmienia_sie_w_publicis_consultants.docx

docx 55,0 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

PUBLICIS CONSULTANTS

Budowanie zaangażowania to budowanie relacji pomiędzy markami i konsumentami oraz tworzenie treści, które przekładają się na wzrost wartości firmy lub instytucji. Publicis Consultants integruje wszystkie aspekty komunikacji, treści oraz wiedzy eksperckiej, w tym: media relations, zarządzanie reputacją, tworzenie strategii komunikacji, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi i budowanie wizerunku jako pracodawcy.

CZĘŚĆ GRUPY PUBLICIS

Publicis Consultants  należy do Grupy Publicis, trzeciej największej sieci komunikacyjnej na świecie, oferującej pełen zakres usług i umiejętności: reklamę tradycyjną i cyfrową, public affairs, eventy, zakup mediów i wyspecjalizowaną komunikację. Główne marki koncernu to Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator Grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia.

Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 53 000 najwyższej klasy specjalistów.