MSL, jedna z największych i najbardziej uznanych firm konsultingu komunikacyjnego, wraz ze Szkołą Mistrzów Reklamy, jedyną branżową szkołą reklamy w Polsce, uruchamia autorski cykl zajęć - Szkołę Mistrzów Komunikacji.
Pierwsze zajęcia rozpoczną się w styczniu 2018 roku, nabór studentów ruszy już w listopadzie. Szkoła Mistrzów Komunikacji to pierwszy w Polsce kompleksowy program zajęć o komunikacji i Public Relations tworzony przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem oraz z portfolio klientów reprezentujących czołowe marki na świecie. Kurs podzielony został na 3 bloki tematyczne i 72 godziny wykładowo-warsztatowe, rozłożone na 9 sobotnich zjazdów. Cena certyfikowanego kursu wynosi 5 700 PLN netto.
-Już od dłuższego czasu dostrzegam rosnące zainteresowanie nowoczesnym PR. Branża się zmienia, rodzą się nowe kanały i sposoby komunikacji, w których PR ma kolosalne znaczenie, dlatego też agencje full service poszerzają swoje kompetencje o PR właśnie. Współpraca z MSL znakomicie wpisuje się w naszą tradycję zatrudniania w roli nauczycieli wyłącznie najlepszych specjalistów z branży, zgodnie z zasadą, że tylko doświadczony praktyk może wykształcić praktyka – mówi Katarzyna Dragovic, dyrektor zarządzająca Szkoły Mistrzów Reklamy.
Warsztaty zastały przygotowane w oparciu o międzynarodowy know how MSL, uwiarygodniony kampaniami nagradzanymi na renomowanych festiwalach branżowych takich jak Caness Liones, IPRA, Stevie czy SABRE. Kurs obejmie zagadnienia związane ze zmianami, jakie dokonały się w komunikacji marketingowej na przestrzeni ostatnich 3 lat.
- Public Relations jest w trakcie kolejnej rewolucji technologicznej. Widzimy potrzebę podniesienia standardów branży PR i przygotowania specjalistów tej dziedziny do pracy w dysruptywnym środowisku biznesowym. Chcemy nauczyć jak w praktyce wykorzystywać nowe rozwiązania i technologie, realizować innowacyjne projekty transformujące rzeczywistość – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej MSL, opiekunka merytoryczna kursu.
Program Szkoły Mistrzów Komunikacji:
Blok komunikacji korporacyjnej:
▶ 13.01 Łukasz Kowalski
▶ Disruption jako kluczowa zmienna w budowaniu reputacji firmy
▶ Komunikacja omnichanel & tworzenie nowoczesnego contentu PR
▶ 27.01 Łukasz Gabler
▶ Nowy algorytm relacji z interesariuszami
▶ Wykorzystanie narzędzi digital w identyfikowaniu zagrożeń reputacyjnych
▶ 10.02 Przemysław Skory, Hubert Kifner
▶ Nowe wyzwania komunikacji kryzysowej w czasach chatbotów i fake news
▶ Transformacja branży finansowej w fintech
Blok komunikacji konsumenckiej:
▶ 24.02 Sebastian Stępak
▶ Strategie komunikacji konsumenckiej w erze Augmented Influence
▶ Consumer Experience (CX) i Customer Experience Management (CXM)
▶ 10.03 Zofia Bugajna-Kasdpeke
▶ Brand storytelling
▶ Influencer marketing
▶ 07.04 Bartek Janik
▶ Wykorzystywanie rozwiązań social media & digital w komunikacji PR-owej
▶ Synergia ePR i eCommerce
Blok komunikacji sektorowej:
▶ 21.04 Renata Toczyska-Seliga
▶ Komunikacja firm farmaceutycznych i sektora zdrowia
▶ Komunikacja firm branży turystycznej
▶ 12.05 Katarzyna Korszeń, Łucja Dzierżak
▶ Komunikacja firm rynku dóbr szybko zbywalnych (FMCG)
▶ Komunikacja marek luksusowych
▶ 26.05 Jan Pilewski, Grzegorz Kuźnik
▶ Komunikacja startupów i firm nowej ekonomii
▶ Komunikacja firm technologicznych
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSL
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSL. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.