Polacy jurorami 25-tej edycji Golden Drum

Lista przynależnych kategorii publikacji

Do grona jurorów jubileuszowej edycji festiwalu zostali zaproszeni międzynarodowi specjaliści z całego świata, m.in. trzech ekspertów z Polski: Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu, MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej; Izabela Albrychiewicz, CEO Wavemaker Poland oraz Jakub Korolczuk, Executive Creative Director Grey Group Poland.

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności, który od ponad dwóch dekad łączy twórcze umysły, świętując i nagradzając najlepszych i najodważniejszych nagrodą Golden Drum, otworzył nabór na zgłoszenia prac konkursowych. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się 17-19 października 2018 roku w Portorož w Słowenii.

Golden Drum inspiruje najlepszych twórców świata i pozwala uczestnikom spojrzeć na świat oczami artystów. W Polsce, od sześciu lat ambasadorem festiwalu jest Katarzyna Dragović, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy w Polsce. Wcześniej funkcję tę sprawowali Grzegorz Kiszluk, Jarosław Ziębiński, Sławomir Nowotny i Leszek Stafiej.

Każdego roku uczestnicy Golden Drum mają okazję wysłuchania inspirujących wystąpień wybitnych prelegentów – nie tylko z branży kreatywnej i komunikacji marketingowej, ale także z innych dziedzin życia - uznanych na świecie artystów, muzyków i naukowców, którzy dzielą się swoją wiedzą i kreatywnością.

Od lat nieodłącznym elementem festiwalu jest Young Drummers Competition. Jest to konkurs skierowany do młodych twórców poniżej 30 roku życia, na najlepszy i najbardziej kreatywny plakat.

- Zadaniem tegorocznej edycji Young Drummers jest stworzenie pracy prezentującej słoweńskie miasto Piran, w oparciu o slogan „Piran - miasto Tartini”. Celem plakatu jest wzmocnienie widoczności miasta i przedstawienie go jako jednego z najbardziej autentycznych, śródziemnomorskich miast, które oferuje odwiedzającym nie tylko turystyczną ofertę ale i niezapomniane wrażenia i wydarzenia kulturalne m.in. związane z Giuseppe Tartini – wielkim artystą, słynnym wirtuozem skrzypiec i kompozytorem, który pochodził z właśnie z Piranu – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, jurorka konkursu.

Konkursowa praca powinna być stworzona w taki sposób, aby jej motyw i slogan mogły być użyte we wszystkich wymaganych kanałach komunikacji (media cyfrowe, ulotki, reklamy, itd.). Autor najlepszego plakatu otrzyma nagrodę w wysokości 3 000 EURO ufundowaną przez miasto Piran. Laureaci pierwszych trzech miejsc otrzymają bilety wstępu na Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum 2019. Wszystkie zgłoszenia powinny zostać przesłane do 10 września 2018 r.

Więcej o konkursie na https://goldendrum.com/competition/young-drummers-competition/

Załączniki

Save the Date 25. Golden Drum festival.jpg

Save the Date 25. Golden Drum festival.jpg

jpg 231,7 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSL

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem, ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - W ostatnich latach otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii, Słowenii i w Czechach.

Jesteśmy MSL. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.