MSL kontynuuje współpracę z festiwalem Golden Drum jako wyłączny partner komunikacyjny

Lista przynależnych kategorii publikacji

Organizatorzy 25 edycji Golden Drum, jednego z najwyżej ocenianych konkursów kreatywnych na świecie, po raz trzeci zaprosili MSL do współpracy.

Sieć agencji MSL będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne na 17. rynkach Europy – w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Grecji, Hiszpanii, Portugalii, Rosji, Rumunii, Serbii, Turcji, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i we Włoszech. MSL współpracuje przy tym projekcie z agencjami partnerskimi oraz lokalnymi biurami Publicis Groupe. Doświadczenie zdobyte przy poprzednich edycjach pozwala na realizację efektywnych działań promujących jubileuszową edycję festiwalu.

Jak podkreśla Mojca Briščik, Dyrektor Generalna Festiwalu Golden Drum i Dyrektor Zarządzająca Słoweńskiej Izby Reklamowej: Byliśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z MSL przy poprzednich edycjach naszego festiwalu, dlatego zdecydowaliśmy się na jej kontynuację. Mamy gwarancję strategicznego doradztwa komunikacyjnego i pełnego spektrum możliwości, jakie oferuje agencja sieciowa o globalnym zasięgu.

Ostatnie tygodnie przed festiwalem to kluczowy okres dla jego promocji. Efekt działań będzie można śledzić na bieżąco w mediach, a jego punkt kulminacyjny nastąpi w dniu otwarcia festiwalu. Wśród szerokich działań, które realizujemy dla Golden Drum wyróżnić można media relations i komunikację w social mediach. Wykorzystując doświadczenie zespołu w obsłudze poprzednich edycji festiwalu odpowiadamy za kompleksowe działania medialne i dbamy o budowanie marki – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu, MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jurorka Golden Drum.

Golden Drum inspiruje najlepszych twórców świata i pozwala uczestnikom spojrzeć na świat oczami artystów. Daje im okazję do wysłuchania inspirujących wystąpień wybitnych prelegentów – nie tylko z branży kreatywnej i komunikacji marketingowej, ale także z innych dziedzin życia - uznanych na świecie artystów, muzyków i naukowców, którzy dzielą się swoją wiedzą i kreatywnością. Festiwal zgromadził ponad 42 000 profesjonalistów z ponad 40 krajów na całym świecie, a co roku łączy ponad 900 ekspertów z różnych branży.

Dwudziesty piąty Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową odbędzie się w dniach 17-19 października w Portorož, w Słowenii.

 

Ważne daty:

Rejestracja uczestników oraz delegatów: otwarta

Deadline na zapisy: 13 sierpnia 2018

Więcej informacji o Golden Drum na stronie: https://goldendrum.com/.

Załączniki

GOLDEN DRUM LOGOTYPE-03.png

GOLDEN DRUM LOGOTYPE-03.png

png 72,7 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

O MSL

MSL tworzy grupę agencji public relations i jest częścią zintegrowanej sieci komunikacyjnej Publicis Groupe, jednej z największych na świecie. Zapewnia strategiczne doradztwo i kreatywne myślenie, promując jednocześnie interesy swoich klientów poprzez odważne i odkrywcze kampanie, które angażują wiele punktów widzenia i holistyczne myślenie. Z ponad 3100 pracownikami w ponad 107 biurach na całym świecie MSL jest także jedną z największych sieci PR w Europie i najszybciej rozwijającą się w Chinach oraz Indiach.