Został miesiąc do zgłoszenia prac w konkursie Young Drummers w ramach 25. Festiwalu Golden Drum

Lista przynależnych kategorii publikacji

W tym roku ostateczny termin zgłoszeń do konkursu Young Drummers o najlepszy i najbardziej kreatywny plakat przypada na 10 września.

Young Drummers to konkurs skierowany do młodych twórców poniżej 30. roku życia. Mają oni za zadanie stworzyć pracę prezentującą słoweńskie miasto Piran, w oparciu o slogan „Piran - miasto Tartini”. Celem plakatu jest wzmocnienie widoczności miasta i przedstawienie go jako jednego z najbardziej autentycznych, śródziemnomorskich miast, które oferuje odwiedzającym nie tylko turystyczną ofertę, ale i niezapomniane wrażenia i wydarzenia kulturalne m.in. związane z Giuseppe Tartini – wielkim artystą, słynnym wirtuozem skrzypiec i kompozytorem, który pochodził właśnie z Piranu.

Konkursowa praca powinna być stworzona w taki sposób, aby jej motyw i slogan mogły być użyte we wszystkich wymaganych kanałach komunikacji (media cyfrowe, ulotki, reklamy, itd.), a także skierowane były do trzech grup docelowych: mieszkańców miasta i słoweńskich odwiedzających, zagranicznych turystów oraz mediów międzynarodowych. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 3 000 EURO ufundowaną przez miasto Piran. Laureaci pierwszych trzech miejsc otrzymają bilety wstępu na 26. Festiwal Golden Drum organizowany w 2019 roku. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 19 października 2018 r. podczas ceremonii wręczenia nagrody Złoty Drum. Wszystkie zgłoszone prace zostaną wystawione podczas 25. Festiwalu Golden Drum.

Tegoroczne prace będą oceniane przez skład jurorski złożony z 5-ciu międzynarodowych uznanych ekspertów z branży kreatywnej: Josefine Richards – przewodnicząca konkursu (Dyrektor Kreatywna INGO Stockholm, Szwecja), Mitja Bokun (Ilustrator i Dyrektor Kreatywny, Słowenia), Zofia Bugajna-Kasdepke (Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu agencji MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Polska), Johannes Newrkla (Partner Zarządzający i Współzałożyciel, Merlicek & Grossebner i CEO, Bluetango, Austria), Mag. Igor Novel (Dyrektor Biura Informacji Turystycznej Portorož, Słowenia).

Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się 17-19 października 2018 roku w Portorož w Słowenii.

Więcej o konkursie na https://goldendrum.com/competition/young-drummers-competition/

Więcej informacji o Golden Drum na stronie: https://goldendrum.com/.

 

 

 

 

Załączniki

Golden Drum Awards.jpg

Golden Drum Awards.jpg

jpg 909,9 kB
pobierz
Giuseppe Tartini statue.jpg

Giuseppe Tartini statue.jpg

jpg 4,5 MB
pobierz
GOLDEN DRUM_logo.png

GOLDEN DRUM_logo.png

png 57,4 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

O MSL

MSL tworzy grupę agencji public relations i jest częścią zintegrowanej sieci komunikacyjnej Publicis Groupe, jednej z największych na świecie. Zapewnia strategiczne doradztwo i kreatywne myślenie, promując jednocześnie interesy swoich klientów poprzez odważne i odkrywcze kampanie, które angażują wiele punktów widzenia i holistyczne myślenie. Z ponad 3100 pracownikami w ponad 107 biurach na całym świecie MSL jest także jedną z największych sieci PR w Europie i najszybciej rozwijającą się w Chinach oraz Indiach.