Już jutro w słoweńskim Portorož startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum
Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkają się jutro w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 17-19 października b.r. Podczas trzech dni trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wziąć udział w porywających dyskusjach i fascynujących warsztatach. Oprócz wyczekiwanego przez wszystkich konkursu głównego, festiwal stanowi doskonałą okazję do nawiązywania kontaktów biznesowych.
W trakcie trzech dni festiwalu uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ponad 40 światowych ekspertów i wziąć udział w dyskusjach poświęconych różnym źródłom inspiracji i ich znaczeniu wobec przyszłych wyzwań, z którymi będzie musiała zmierzyć się branża kreatywna. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby uwzględnić szeroki zakres poruszanych na festiwalu tematów, nie skupiając się wyłącznie na kwestii kreatywności. Naszym założeniem było zróżnicowanie programu festiwalu w taki sposób, by spotkania z naszymi eksepratmi były pouczające, ale też inspirujące. Kluczowymi kwestiami w przypadku różnego rodzaju kampanii medialnych są zasięg i wpływ, dlatego też znaczna część festiwalu poświęcona będzie takim zagadnieniom jak: identyfikacja silnych stron, wymiana najlepszych praktyk oraz środki na rzecz poprawy wyników biznesowych. Szukamy inspiracji, które pozwolą nam stawić czoła przyszłym wyzwaniom wśród tych, którzy najlepiej potrafią rozpoznawać i radzić sobie ze sprzecznościami, z którymi mamy do czynienia na co dzień. To oni stanowią najlepszy katalizator przyszłych zmian – mówi prezes Festiwalu Golden Drum, Mojca Briščik.
Festiwalowi towarzyszyć będzie szereg wydarzeń networkingowych, począwszy od ceremonii otwarcia Festiwalu Golden Drum, która rozpocznie się w środę o godz. 20:00. Z kolei w czwartek uczestnicy będą mieli okazję zasmakować odrobiny lokalnego szaleństwa podczas zorganizowanej przez McCann Worldgroup imprezy Wild Wild East Party, która rozpocznie się o 21:00. Punktem kulminacyjnym festiwalu będzie jednak piątkowa gala, w czasie, której ogłoszeni zostaną zwycięzcy konkursu Golden Drum. Zakończy ją impreza golden closing party stanowiąca oficjalne zakończenie 25. edycji Festiwalu Golden Drum.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.