Festiwal jest najważniejszą imprezą branży kreatywnej w regionie Bliskiego Wchodu i Afryki Północnej. Organizatorem Dubai Lynx jest Cannes Liones, które od 2007 roku troszczy się o wysokie standardy festiwalu. W tegorocznej edycji prace będą oceniane w 18 kategoriach, zwycięzcy sięgną po statuetki na gali 14 marca.
Zasadą Dubai Lynx jest zapraszanie do oceny prac ekspertów z innych rynków. Dla dobrego zrozumienia uwarunkowań lokalnych, każdej grupie przyznawany jest tzw. „kulturalny attaché”, który wyjaśnia konteksty kulturowe i obowiązujące zwyczaje w regionie MENA. Do tegorocznego festiwalu zgłoszono 2400 prac, które są ocenianie przez 60 topowych profesjonalistów z całego świata. Zofia Bugajna-Kasdepke reprezentuje MSL CEE, pozostałymi jurorami kategorii Public Relations są Ruth Yearly, Ketchum Wielka Brytania; Hafida Abhai, Weber Shandwick Holandia; Marco Wedemann, Havas PR Niemcy; Melina Po, Edelman Shanghai Chiny; Ray Page, WE Communication Stany Zjednoczone. Przewodniczącą jury jest Candace Kuss, Hill + Knowlton Strategies z Wielkiej Brytanii.
Ceremonia wręczenie nagród, na której zwycięskie zespoły odbiorą złote statuetki w 18 kategoriach, odbędzie się w czwartek, 14 marca. Uczestnicy Dubai Lynx będą mogli wziąć udział w prelekcjach i warsztatach, prowadzonych przez globalnych i regionalnych szefów kreacji agencji, oraz przedstawicieli klientów, między innymi:
• SUSAN JAIN Chief Marketing Officer, IBM
• Molly Peck, Chief Marketing Officer, General Motors
• Sonia Carpentier, Marketing & Communications Director, BVLGARI
• Alex Josephson, Head of Global Brand Strategy, Twitter
• Hussein M. Dajani, General Manager – Digital and Customer Experience Transformation, Nissan
• Caitlin Ryan, Regional Creative Director, EMEA, Facebook and Instagram
• Roberto Croci, Regional Head, Google Marketing Platforms EMEA Emerging Markets
• STEVE HARVEY, producent telewizyjny i osobowość medialna, autor bestsellerów.
Informacje o jurorce:
Zofia Bugajna-Kasdepke to członkini zarządu MSL, odpowiedzialna za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest doświadczoną menedżerką z ponad 15-letnim doświadczeniem w Public Relations i komunikacji marketingowej. Jej rekomendacje cenią największe światowe marki, do jej klientów należą P&G, Coca-Cola, LVMH, Pernod Ricard, Carlsberg, Unilever, Reckitt Benckiser, Nivea Beiersdorf, Netflix, Amazon, Volvo, Adidas, UEFA, Discovery, GSK, Sanofi.
Z obecną firmą jest związana od 2010 roku, przeszła szczeble kariery od szefowej działu po Dyrektor Zarządzającą MSL. Od 2015 roku pracuje w europejskich strukturach MSLGROUP, gdzie odpowiada za rozwój biznesu w regionie Europy Środkowo – Wschodniej.
Od 2017 roku należy do grona ekspertów Ośrodka Dialogu i Analiz Think Thank, jest doradczynią Fundacji Liderek Biznesu oraz autorką nowego pozycjonowania tej organizacji. Prowadzi autorskie zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie SWPS oraz Uczelni Łazarskiego - na tej ostatniej od października 2019 roku będzie wykładać na podyplomowych studiach Architekt Innowacji.
Jest jurorką w konkursach branżowych i key note speakerką na festiwalach i konferencjach w Polsce i zagranicą, prowadzone przez nią zespoły zdobyły liczne nagrody i wyróżnienia. Najważniejsze nagrody i wyróżnienia (+20):
Golden Drum, SABRE Award, IPRA Golden World Award, European Excellent Award, Złote Spinacze, Impactory, Kampania Społeczna Roku oraz Eastern European Consultancy of the Year 2015 by the Holmes Report.
Jurorka:
Dubai Lynx 2019 (Zjednoczone Emiraty Arabskie 2019), Golden Drum (Słowenia 2018), Mi:t&Links. Baltic Communication Awards (Łotwa 2016), Klub Twórców Reklamy See & Say (Polska 2016), Cristal Festival (Francja 2015), Pravda Awards (Ukraina 2015), “Kulturalny Gadżet” Narodowe Centrum Kultury i Gdynia Design Days (Polska 2012).
Keynote speaker:
Puls Biznesu Power to Women, I Forum Innowacji Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych (2019), Golden Drum (Słowenia, 2018 and 2016), Rzeczpospolita PR & Marketing Days (Polska 2018), Puls Biznesu XIV Kongres PR i Komunikacji (Polska 2018), Cristal Festival (Francja 2015), Pravda Awards (Ukraina 2015), Sport Marketing Conference (Polska 2013).
***
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O MSL
MSL tworzy grupę agencji public relations i jest częścią zintegrowanej sieci komunikacyjnej Publicis Groupe, jednej z największych
na świecie. Zapewnia strategiczne doradztwo i kreatywne myślenie, promując jednocześnie interesy swoich klientów poprzez odważne
i odkrywcze kampanie, które angażują wiele punktów widzenia i holistyczne myślenie w celu budowania wpływów i dostarczania efektów. Z ponad 3100 pracownikami w ponad 107 biurach na całym świecie MSL jest także jedną z największych sieci PR w Europie i najszybciej rozwijającą się w Chinach oraz Indiach.