💥Festiwal Dubai Lynx, na którym Zofia Bugajna-Kasdepke była jurorką, zakończył się z wielką pompą. Podczas uroczystej gali Grand Prix w kategorii PR ( a także print & publishing) otrzymała kampania libańskiego dziennika Ah Najar!...

💥Festiwal Dubai Lynx, na którym Zofia Bugajna-Kasdepke była jurorką, zakończył się z wielką pompą. Podczas uroczystej gali Grand Prix w kategorii PR ( a także print & publishing) otrzymała kampania libańskiego dziennika Ah Najar! Kilka słów o kampanii: Po trwającym kilka miesięcy impasie politycznym zwalczające się partie nie były w stanie osiągnąć konsensusu. Liban nie miał rządu, a kraj pogrążał się w kryzysie. Dziennik nie chciał relacjonować kolejnych konferencji prasowych i wywiadów. An Najar zdecydował się nie drukować więcej wzajemnych oskarżeń polityków, wypuścił na rynek gazetę z samymi białymi szpaltami. Kiedy wydanie trafiło na rynek, redaktor naczelna An Najar wezwała Libańczyków, by napisali na niej czego naprawdę oczekują od polityków. To był prawdziwy „wake up call” dla liderów partii (i najlepiej sprzedający się numer w historii!). Gratulujemy!

Załączniki

108564383358_10156135859928359.jpg

108564383358_10156135859928359.jpg

jpg 52,4 kB
Pobierz plik

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.