💥Festiwal Dubai Lynx, na którym Zofia Bugajna-Kasdepke była jurorką, zakończył się z wielką pompą. Podczas uroczystej gali Grand Prix w kategorii PR ( a także print & publishing) otrzymała kampania libańskiego dziennika Ah Najar!...
💥Festiwal Dubai Lynx, na którym Zofia Bugajna-Kasdepke była jurorką, zakończył się z wielką pompą. Podczas uroczystej gali Grand Prix w kategorii PR ( a także print & publishing) otrzymała kampania libańskiego dziennika Ah Najar!
Kilka słów o kampanii: Po trwającym kilka miesięcy impasie politycznym zwalczające się partie nie były w stanie osiągnąć konsensusu. Liban nie miał rządu, a kraj pogrążał się w kryzysie. Dziennik nie chciał relacjonować kolejnych konferencji prasowych i wywiadów. An Najar zdecydował się nie drukować więcej wzajemnych oskarżeń polityków, wypuścił na rynek gazetę z samymi białymi szpaltami. Kiedy wydanie trafiło na rynek, redaktor naczelna An Najar wezwała Libańczyków, by napisali na niej czego naprawdę oczekują od polityków. To był prawdziwy „wake up call” dla liderów partii (i najlepiej sprzedający się numer w historii!). Gratulujemy!
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami