❗️Właśnie ruszyliśmy z kampanią Leo Burnett i MSL dla Fundacji Orange pt. #jestnaswiecej. To bardzo ważna akcja skierowana przeciwko hejtowi w sieci, której celem jest okazanie wsparcia każdemu, kto był lub może być narażony na...
❗️Właśnie ruszyliśmy z kampanią Leo Burnett i MSL dla Fundacji Orange pt. #jestnaswiecej. To bardzo ważna akcja skierowana przeciwko hejtowi w sieci, której celem jest okazanie wsparcia każdemu, kto był lub może być narażony na agresywne komentarze w sieci. Więcej znajdziecie na stronie http://jestnaswiecej.pl/ a tu możecie obejrzeć spot:
https://www.youtube.com/watch?v=Kvr2f9R9Ckw
Ciota, nasza szkapa, blachara, brudas… Młodzi ludzie w sieci napadają słownie na bezbronnych rówieśników, którzy często zamykają się w sobie i nie potrafią poradzić sobie z hejtem. Co trzeci nastolatek spotyka się w sieci z hejtem, a ponad połowa nastolatków w wieku 15-16 lat była w ostatnim roku ofiarą krzywdzących wypowiedzi i komentarzy. Pokazujemy, że #jestnaswiecej - nas, czyli osób, które zawiązując jedną pomarańczową sznurówkę w bucie pokazują, że są przeciwko hejtowi! Tomson i Baron z zespołu Afromental są z nami! Dołącz i Ty!
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami