Nasza agencja brała udział w konferencji Accenture i Fashion Biznes poświęconej Post-Millenialsom. O zwyczajach zakupowych „Generacji Z” opowiadała Zofia Bugajna-Kasdepke, uczestnicząca w panelu dyskusyjnym, który uzupełniał wnioski...
Nasza agencja brała udział w konferencji Accenture i Fashion Biznes poświęconej Post-Millenialsom. O zwyczajach zakupowych „Generacji Z” opowiadała Zofia Bugajna-Kasdepke, uczestnicząca w panelu dyskusyjnym, który uzupełniał wnioski z prezentowanego raportu.
👉🏻Raport do pobrania można znaleźć pod linkiem: https://bit.ly/2IskO15
👉🏻Zapis rozmowy można obejrzeć na profilu FashionBiznes: https://bit.ly/2IskO15
Dlaczego warto interesować się tą grupą? Rok 2019 jest cezurą, od której grupa konsumentów urodzonych po 1995 roku osiągnie poziom 25% populacji Polaków.
▪️Jakie zachowania konsumenckie przejawiają reprezentanci tego pokolenia?
▪️Jakie są ich wartości i przekonania?
▪️Jak spędzają wolny czas i co ich pasjonuje?
▪️Jak korzystają z mediów?
Jeśli chcecie poznać odpowiedzi na te pytania serdecznie zapraszamy do kontaktu!
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami