W najnowszym tygodniku Polityka zachęcamy do przeczytania artykułu „Dlaczego na LinkedIn jest mniej hejtu niż gdzie indziej”. Na pytania redaktora Łukasza Ostruszki odpowiadał Bartek Janik, szef działu Digital MSL.
W najnowszym tygodniku Polityka zachęcamy do przeczytania artykułu „Dlaczego na LinkedIn jest mniej hejtu niż gdzie indziej”. Na pytania redaktora Łukasza Ostruszki odpowiadał Bartek Janik, szef działu Digital MSL.
Nasz ekspert wskazuje, że „Mechanizmy rządzące aktywnością w mediach społecznościowych opierały się mocno na poczuciu anonimowości, ale wraz z wyeksponowaniem mediów społecznościowych na opinię publiczną i pracodawców poczucie anonimowości zaczęło spadać, tym samym konwersacje i wymiana opinii przeniosła się na grupy zamknięte i tzw. dark social. Niemała część użytkowników wciąż jednak pisze z kont anonimowych, używając fikcyjnych danych.”
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami