MSL agencją roku 2019 w regionie CEE

Moje MSL agencją roku 2019 w regionie CEE

 

Wczoraj w Londynie, podczas dorocznego rozdania Sabre Awards, jednej z najważniejszych nagród w przemyśle public relations, MSL została uhonorowana tytułem Eastern European Consultancy of the Year.  Kapituła Holmes Report przyznająca wyróżnienie wybierała spośród ponad 200 najlepszych firm funkcjonujących na terenie Europy Wschodniej. 

 

MSL w Europie Środkowo-Wschodniej ma oddziały w Bułgarii, Słowenii, Czechach i Rumunii, które są koordynowane przez warszawskie biuro. Region CEE zarządzany przez Sebastiana Hejnowskiego, CEO MSLGROUP CEE i Chief Growth Officera Publicis Groupe w Polsce generuje 8 milionów Euro przychodu (fee income) rocznie, zatrudniając 200 osób. Ponad połowa wpływów pochodzi z warszawskiego biura, gdzie pracuje 100 konsultantów.

„MSL w regionie CEE utrzymuje od kilku lat dwucyfrowy poziom wzrostu. Przy coraz bardziej stabilnych gospodarkach w tej części Europy jest to duże wyzwanie. Staramy się, aby kompetencje zespołów pracujących w każdym kraju stanowiły możliwie najlepszą odpowiedź na rosnące wymagania klientów, którzy przestali poszukiwać agencji. Dzisiaj potrzebują odpowiedzialnych partnerów, którzy pomagają utrzymywać im tempo wzrostu biznesu, przede wszystkim chroniąc ich reputację. Bardzo cieszymy się, że coraz częściej w tych okolicznościach wybierają MSL. ” – powiedział Sebastian Hejnowski. 

 

Sieć tytuł Eastern European Consultancy of the Year otrzymała nie po raz pierwszy. MSLGROUP została nagrodzona w 2013 i 2015 roku, firma znalazła się w gronie pierwszych trzech najlepszych agencji konsultingowych regionu w latach 2011, 2012, w 2014, 2016.

Załączniki

sh1.jpg

sh1.jpg

jpg 100,9 kB
pobierz
sh2.jpg

sh2.jpg

jpg 57,0 kB
pobierz
sh3.jpg

sh3.jpg

jpg 394,0 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.