Bartek Klimaszewski oraz Mikołaj Sadowski członkami Jury Konkursowego 26. edycji Golden Drum

W tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum ponownie nagrody przyznawane są według dwóch głównych kryteriów: WHAT oraz WHY. Każda kategoria ma dedykowane jedenastoosobowe Jury, a w obu składach znaleźli się przedstawiciele polskiej branży kreatywnej. Bartek Klimaszewski będzie oceniał prace z kategorii WHAT, a Mikołaj Sadowski - prace z kategorii WHY. 

W poszukiwaniu odpowiedzi na pytania: CO i DLACZEGO

Już po raz drugi nagrody festiwalu Golden Drum podzielone zostały na dwie główne kategorie: WHAT oraz WHY.

Jury kategorii WHAT będzie szukało wśród prac konkursowych odpowiedzi na pytanie CO jest ich wartością dodaną i wyróżnikiem na tle innych form komunikacji. W dobie niezliczonych źródeł i formatów mediowych, tradycyjne działania komunikacyjne muszą być wyjątkowo kreatywne, by zwracać uwagę
i zapisywać się w pamięci. Takich rozwiązań będą oczekiwali członkowie Jury, analizując nadesłane zgłoszenia w kategoriach: Film, Druk, OOH, Audio, Digital & Mobile, Design, Innovation and Craft. 

Przewodniczącą Jury w kategorii WHAT jest Tiffany Rolfe, EVP oraz Chief Creative Officer w R/GA w USA, zdobywczyni licznych nagród kreatywnych, w tym Best of Show na One Show, Grand Prix i Titanium Lions w Cannes oraz Grand Clio. Polskę w Jury WHAT będzie reprezentował Bartek Klimaszewski, Creative Director w McCann Worldgroup Polska, zdobywca ponad 80. nagród, a wśród nich: KTR Polish Ad Club, Cannes Lions, New York Festivals, Effie, Eurobest, MIXX Awards i oczywiście Golden Drum.  

 

Z kolei członkowie Jury oceniającego prace z kategorii WHY będą szukali odpowiedzi na pytanie, DLACZEGO dana praca powstała? Współczesny konsument zasypywany jest setkami ofert i głównym wyznacznikiem jego decyzji jest odpowiedź na pytanie DLACZEGO wybrać dany produkt czy usługę zamiast innej, DLACZEGO posłuchać danego przekazu i zaufać konkretnemu usługodawcy.

Jury oceni zgłoszone prace pod kątem powodu DLACZEGO przybrały daną formę: czy powstały na podstawie genialnego insightu, czy mają wyjątkowe znaczenie dla społeczeństwa? To będzie główny wyznacznik projektów zgłoszonych w kategoriach: Integrated, Activation, Brand Building, Functional Efficiency, Content, Engagement, Genius loci / Local Spirit, Social Good.

Przewodniczącym Jury z kategorii WHY został Álvaro Rodrigues, CEO/CCO agencji Fullpack w Rio de Janeiro, jeden z najbardziej wpływowych reklamodawców w Brazylii, którego prace zdobyły wiele prestizowych nagród, w tym 26 statuetek Cannes Lions. Polskim przedstawicielem w Jury WHAT jest Mikołaj Sadowski, Chief Creative Officer & Partner w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Wraz ze swoim zespołem zdobył ponad 230 nagród kreatywnych, w tym Cannes Lions oraz Eurobest.   

 

Nowa kategoria w konkursie – The Local Spirit / genius Loci.

W tym roku po raz pierwszy Jury przyzna nagrodę Genius Loci – wyróżnienie dla projektu będącego swoistym manifestem wybranej kultury lub społeczności. W ten sposób organizatorzy chcą wyrazić uznanie dla projektów, które celebrują różnorodność i wspierają szerzenie wiedzy na ich temat.

Young Drummers Competition

Tradycyjnie Słoweńska Organizacja Turystyki i Golden Drum zapraszają osoby poniżej trzydziestego roku życia do wzięcia udziału w konkursie na najlepszy i najbardziej kreatywny plakat. W tym roku tematem przewodnim jest: Słowenia, kraina czystych i zdrowych wód.
Głównym założeniem konkursu jest promocja Słowenii jako ciekawej i atrakcyjnej destynacji turystycznej. Nadesłane prace oceni pięcioosobowe Jury, którego przewodniczącym jest David Rolfe EVP i Director of Integrated Production, BBDO New York, USA. Autor zwycięskiej pracy otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3000 Euro. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 10 września 2019 roku o godzinie 24.00.

Ostatnie dni na zgłaszanie prac konkursowych

To już ostatnie chwile dla tych, którzy chcą zglosić swój projekt do udziału w głównym konkursie Golden Drum. Termin nadsyłania  zgłoszeń kończy się 13 sierpnia 2019 o godzinie 24.00. To również ostatni dzień, w którym można kupować bilety wstępu na festiwal w ramach Early Bird.

 

Kluczowe daty:

Festiwal:

26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019

Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

 

Zgłoszenia:

Termin przyjmowania zgłoszeń: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00

Karnety festiwalowe EARLY BIRD: 13 sierpnia 2019 do godziny 24.00

Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkursie Golden Drum: 16 października 2019

Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu YOUNG DRUMMERS: 10 września 2019 do godziny 24.00

Rejestracja i zgłoszenia: https://engine.goldendrum.com

 

Media:

Akredytacja dla mediów: https://engine.goldendrum.com/accreditation

Pakiet prasowy: https://goldendrum.com/inc/uploads/2019/06/26GD_MediaKit.pdf

Materiały wizualne dla mediów: https://goldendrum.com/press/media-materials

 

 

 

Załączniki

Golden Drum_logo_horizontal.png

Golden Drum_logo_horizontal.png

png 75,2 kB
pobierz
GOLDEN DRUM LOGOTYPE-03.png

GOLDEN DRUM LOGOTYPE-03.png

png 72,7 kB
pobierz
GoldenDrum_logo.jpg

GoldenDrum_logo.jpg

jpg 688,3 kB
pobierz
docx

Materiał_Prasowy_Bartek Klimaszewski oraz Mikołaj Sadowski członkami Jury Konkursowego 26. edycji Go

docx 1,3 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.