KREATYWNOŚĆ W SŁUŻBIE ZMIAN
KREATYWNOŚĆ W SŁUŻBIE ZMIAN
Reklama jako siła napędowa i inspiracja do zmian na lepsze – to motyw przewodni tegorocznej, 26. edycji Festiwalu Golden Drum. W połowie października przedstawiciele świata kreacji, reklamy oraz digital spotkają się w Portorož i poszukają odpowiedzi na pytanie: jak jeszcze kreatywność może inspirować pozytywne zmiany na świecie?
Kreowanie i zmiana zwyczajów zakupowych – to zawsze był główny cel działań reklamowych. Kampanie budowały świadomość produktów i usług, inspirowały zmiany stylu życia.
Jednak świat się zmienia – a z nim nasze oczekiwania i potrzeby. Reklama i napędzająca ją kreatywność odgrywają coraz większą rolę w budowaniu świadomości kwestii społecznych, ekologicznych czy politycznych oraz inspirowaniu pozytywnych zmian: wśród jednostek, grup jak
i organizacji. Widać to doskonale w projektach, których celem jest zwrócenie uwagi na kwestie środowiskowe. Kampanie na rzecz ochrony ginących gatunków, odbudowy terenów leśnych czy, w ostatnich latach, walki z niekontrolowanym zużyciem plastiku, zdobywają coraz więcej uwagi mediów oraz opinii publicznej.
„Nasz świat musi się zmienić na lepsze, aby mieć przyszłość, a reklama ma siłę i środki, aby być głównym czynnikiem tej zmiany” – podkreślają organizatorzy 26. edycji festiwalu Golden Drum.
Dlatego motywem przewodnim tegorocznej edycji festiwalu jest „Kreatywność w Służbie Zmian – Creativity for Change”. Eksperci świata kreacji, reklamy, digital z całego świata spotkają się w październiku w Portorož, nie tylko by wyróżnić najbardziej kreatywne kampanie reklamowe minionego roku, ale także by znaleźć odpowiedź na pytanie: jak jeszcze reklama może wpłynąć na kreowanie pozytywnych zmian na świecie?
26 edycja Golden Drum – zgłoszenia przyjmujemy do 3 września!
To już ostatnie dni na przesyłanie zgłoszeń do konkursu Golden Drum. Prace będą przyjmowane do 3 września do północy.
Young Drummers to Wasza szansa!
Podczas 26. edycji festiwalu Golden Drum tradycyjnie odbędzie się Konkurs Young Drummers na najbardziej kreatywny plakat, którego motywem przewodnim w tym roku jest: „Słowenia, kraina czystych i zdrowych wód”. Autor najlepszego plakatu lub serii plakatów otrzyma nagrodę w wysokości 3000 EUR. Kreacje można składać do 10 września 2019 r. do północy.
Kluczowe daty:
Festiwal:
26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019
Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30
Zgłoszenia:
Termin przyjmowania zgłoszeń: 3 września 2019 do godziny 24.00
Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkursie Golden Drum: 16 października 2019
Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu YOUNG DRUMMERS: 10 września 2019 do godziny 24.00
Rejestracja i zgłoszenia: https://engine.goldendrum.com
Media:
Akredytacja dla mediów: https://engine.goldendrum.com/accreditation
Pakiet prasowy: https://goldendrum.com/inc/uploads/2019/06/26GD_MediaKit.pdf
Materiały wizualne dla mediów: https://goldendrum.com/press/media-materials
Dodatkowych informacji udzieli:
Kristina Bogataj Golden Drum Festival Communications Director
|
Monika Cicha MSLGROUP CEE |
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSL
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem, ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2019 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii, Czech i Słowenii.
Jesteśmy MSL. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.