KREATYWNOŚĆ W SŁUŻBIE ZMIAN

KREATYWNOŚĆ W SŁUŻBIE ZMIAN

Reklama jako siła napędowa i inspiracja do zmian na lepsze – to motyw przewodni tegorocznej, 26. edycji Festiwalu Golden Drum. W połowie października przedstawiciele świata kreacji, reklamy oraz digital spotkają się w Portorož i poszukają odpowiedzi na pytanie: jak jeszcze kreatywność może inspirować pozytywne zmiany na świecie?

Kreowanie i zmiana zwyczajów zakupowych – to zawsze był główny cel działań reklamowych. Kampanie budowały świadomość produktów i usług, inspirowały zmiany stylu życia.

Jednak świat się zmienia – a z nim nasze oczekiwania i potrzeby. Reklama i napędzająca ją kreatywność odgrywają coraz większą rolę w budowaniu świadomości kwestii społecznych, ekologicznych czy politycznych oraz inspirowaniu pozytywnych zmian: wśród jednostek, grup jak
i organizacji. Widać to doskonale w projektach, których celem jest zwrócenie uwagi na kwestie środowiskowe. Kampanie na rzecz ochrony ginących gatunków, odbudowy terenów leśnych czy, w ostatnich latach, walki z niekontrolowanym zużyciem plastiku, zdobywają coraz więcej uwagi mediów oraz opinii publicznej.  

„Nasz świat musi się zmienić na lepsze, aby mieć przyszłość, a reklama ma siłę i środki, aby być głównym czynnikiem tej zmiany” – podkreślają organizatorzy 26. edycji festiwalu Golden Drum.

Dlatego motywem przewodnim tegorocznej edycji festiwalu jest „Kreatywność w Służbie Zmian – Creativity for Change”. Eksperci świata kreacji, reklamy, digital z całego świata spotkają się w październiku w Portorož, nie tylko by wyróżnić najbardziej kreatywne kampanie reklamowe minionego roku, ale także by znaleźć odpowiedź na pytanie: jak jeszcze reklama może wpłynąć na kreowanie pozytywnych zmian na świecie?

26 edycja Golden Drum – zgłoszenia przyjmujemy do 3 września!

To już ostatnie dni na przesyłanie zgłoszeń do konkursu Golden Drum. Prace będą przyjmowane do 3 września do północy.


Young Drummers to Wasza szansa!

Podczas 26. edycji festiwalu Golden Drum tradycyjnie odbędzie się Konkurs Young Drummers na najbardziej kreatywny plakat, którego motywem przewodnim w tym roku jest: „Słowenia, kraina czystych i zdrowych wód”. Autor najlepszego plakatu lub serii plakatów otrzyma nagrodę w wysokości 3000 EUR. Kreacje można składać do 10 września 2019 r. do północy.

 

Kluczowe daty:

Festiwal:

26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019

Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Zgłoszenia:

Termin przyjmowania zgłoszeń: 3 września 2019 do godziny 24.00

Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkursie Golden Drum: 16 października 2019

Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu YOUNG DRUMMERS: 10 września 2019 do godziny 24.00

Rejestracja i zgłoszenia: https://engine.goldendrum.com

Media:

Akredytacja dla mediów: https://engine.goldendrum.com/accreditation

Pakiet prasowy: https://goldendrum.com/inc/uploads/2019/06/26GD_MediaKit.pdf 

Materiały wizualne dla mediów: https://goldendrum.com/press/media-materials

 

 

Dodatkowych informacji udzieli:

Kristina Bogataj

Golden Drum Festival Communications Director
E:kristina.bogataj@goldendrum.com
M: 00 386 40 898 090 

 

Monika Cicha

MSLGROUP CEE
E: monika.cicha@mslgroup.com
M: 00 48 882 140 106

 

 

Załączniki

docx

Materiał_Prasowy_ Kreatywność w służbie zmian_Golden Drum.docx

docx 23,2 kB
pobierz
Materiał_Prasowy_ Kreatywność w służbie zmian_Golden Drum.pdf

Materiał_Prasowy_ Kreatywność w służbie zmian_Golden Drum.pdf

pdf 389,8 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSL

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem, ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2019 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii, Czech i Słowenii.

Jesteśmy MSL. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.