Termin ostateczny jest najlepszą inspiracją, a dzisiaj młodzi artyści zyskali kolejne dni na przesłanie swoich prac!
Wydłużony termin dla Young Drumers
Ekscytująca wiadomość dla młodych mistrzów kreacji – decyzją Jury termin na składanie prac w konkursie na najbardziej kreatywny plakat został przedłużony do 17 września 2019 r . Przypominamy, że nagrodą główną w konkursie jest 3.000 EUR.
Let`s cut the bullshit!
Podczas tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum, będziemy mogli usłyszeć jedną z najbardziej oczekiwanych dyskusji festiwalu, „Let’s cut the bullshit!”. Debatę poprowadzi Agata Małkowska – Szozda, która jest kierowniczką działu reklamy, marketingu i PR w Polish Press Magazine.
Jaką funkcję pełni reklama we współczesnym, zmieniającym się świecie? Czy nadal jej głównym celem jest generowanie sprzedaży?
Czy kolorowy, często wyidealizowany świat spotów telewizyjnych, w jakikolwiek sposób przemawia do współczesnego odbiorcy?
Odpowiedzi na pytania mogą znaleźć: Marin Kostov - Muro, dyrektor wykonawczy i partner w All Channels Communication Group w Bułgarii, Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + Jung v Matt w Polsce, , Andjelko Trpković, dyrektor generalny Publicis Group Adriatic w Serbii, i Eric Schoeffler, dyrektor kreatywny Europy w Havas w Niemczech.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSL
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem, ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2019 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii, Czech i Słowenii.
Jesteśmy MSL. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.