Fielmann - niemiecki lider branży optycznej otwiera ponownie swój salon w Poznaniu

Marka Fielmann, obecna na europejskich rynkach od 1972 roku, 03. października otworzyła ponownie swój flagowy salon w Poznaniu przy ul. Święty Marcin 69. Lokal w 2019 roku przeszedł gruntowny remont i zaprasza klientów do odnowionego, eleganckiego wnętrza. Marka Fielmann oferuje oprawki okularowe znanych projektantów w korzystnych cenach oraz ma bogatą ofertę własnych produktów najwyższej jakości. Marka zasłynęła w Niemczech w latach 70. tym, że oferowała okulary i doradztwo na światowym poziomie w przystępnych cenach. W tej chwili co druga para okularów w Niemczech pochodzi z salonów Fielmann.

743 salony w Europie, 20 w Polsce

W 2018 roku pod szyldem Fielmann działało w Europie 736 salony optyczne – w tym 20 w Polsce – w których łącznie sprzedano ponad osiem milionów par okularów i wygenerowano obrót w wysokości 1,65 miliarda euro. Od 1972 roku Fielmann sprzedał 160 milionów par okularów a ponad 24 miliony osób w Europie nosi okulary Fielmann i skorzystało z profesjonalnego doradztwa konsultantów i optometrystów w sieci salonów marki.

Salon Fielmann w Poznaniu przy ulicy Św. Marcin 69 to pierwszy salon marki w Polsce. Butik w 2019 roku przeszedł gruntowny remont, aby zaoferować klientom jeszcze bardziej komfortowe i przyjazne miejsce, w którym moga otrzymać doradztwo w doborze okularów i soczewek kontaktowych na najwyższym poziomie. Od 3. października 2019 salon znów jest miejscem, gdzie mieszkańcy Poznania mogą uzyskać profesjonalne doradztwo i kupić idealnie dopasowane okulary.

Znajdziesz swoją parę

„Chcemy stać się w głównym graczem w branży w regionie. Mamy wysoko wykwalifikowanych optyków i specjalistów w dziedzinie optyki, którzy oferują klientom najlepsze rozwiązania i najlepszej jakości okulary – zarówno z kolekcji Fielmann, jak i projektantów znanych na całym świecie – w przystępnych cenach. Naszym celem jest to, aby każdy salon Fielmann był miejscem, w którym nasi klienci czują się najważniejsi. Mamy otwarte wystawy produktowe, aby nasi klienci mogli wybierać spośród tysięcy różnych oprawek i aby wychodzili z salonu z pewnością, że doknali doskonałego wyboru i kupili okulary w dobrej cenie. A jeśli mimo wszystko uznają, że potrzebują innych oprawek, mogą je zwrócić lub wymienić w salonie bez ponoszenia dodatkowych opłat. W naszych salonach można również zbadać wzrok bez wcześniejszego umawiania wizyty” - dodaje Dariusz Sądowski, zastępca Dyrektora Generalnego Fielmann.

Fielmann w Polsce

Poza Poznaniem, salony firmowe Fielmann w Polsce znajdują się również we Wroclawiu, Szczecinie, Gdańsku, Łodzi, Częstochowie, Krakowie, Radomiu, Katowicach, Gliwicach, Płocku, Gdyni, Bytomiu, Koszalinie, Chorzowie, Legnicy oraz w Bydgoszczy. Pierwszy polski salon został otwarty w Poznaniu w 1999 roku. Firma zatrudnia w Polsce 250 pracowników, a w 2018 roku sprzedała ponad 130 tysięcy par okularów wygenerowała roczny obrót w wysokości 12,7 miliona euro.

„Na naszych rozwojowych rynkach, takich jak Polska, realizujemy strategię szybkiej ekspansji. Perspektywicznie zamierzamy sprzedawać w Polsce 400 000 par okularów rocznie w około 50 salonach i osiągać obroty wynoszące 40 milionów euro rocznie.” – mówi Dariusz Sądowski.

Strategia rozwojowa firmy jest realizowana z troską o lokalne społeczności i wspieranie rozwoju lokalnego rynku optycznego. Poprzez zatrudnianie najlepszych lokalnych specjalistów i otwieranie kolejnych salonów w starannie wybranych lokalizacjach w każdym z krajów, gdzie obecna jest marka Fielmann, firma realizuje swoje zobowiązanie wobez lokalnych społeczności. Wynika z niego również troska o rozwój zawodowy pracowników firmy. Fielmann inwestuje w rozwój swoich pracowników oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery.

Załączniki

DSC05309.jpg

DSC05309.jpg

jpg 5,6 MB
pobierz
SIRE_20191003_8946.jpg

SIRE_20191003_8946.jpg

jpg 12,2 MB
pobierz
SIRE_20191003_8968.jpg

SIRE_20191003_8968.jpg

jpg 19,6 MB
pobierz
SIRE_20191003_9259.jpg

SIRE_20191003_9259.jpg

jpg 14,2 MB
pobierz
SIRE_20191003_9403.jpg

SIRE_20191003_9403.jpg

jpg 20,6 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

O firmie Fielmann

Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które z czasem stawały się standardami w branży. Marka założona w 1972 r. przez Günthera Fielmanna, który otworzył swój pierwszy sklep z okularami w Cuxhaven, ma teraz 743 salony w całej Europie, w tym 20 w Polsce i jest liderem branży w Niemczech.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność). Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.

 

Junior Account Manager
Monika Dobaj

monika.dobaj@mslgroup.com