Święta to czas radości i rodzinnego ciepła, ale też zadumy nad potrzebami innych. Jako Publicis Groupe co roku tworzymy akcje, w których dzielimy się tym co mamy najcenniejszego, by pomagać innym.🎄🎄🎄Tym razem połączyliśmy siły...

Święta to czas radości i rodzinnego ciepła, ale też zadumy nad potrzebami innych. Jako Publicis Groupe co roku tworzymy akcje, w których dzielimy się tym co mamy najcenniejszego, by pomagać innym.🎄🎄🎄 Tym razem połączyliśmy siły i – działając w duchu „Power of One” – wspólnie z Fundacja KIDS Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali przygotowaliśmy kampanię „Zmieniajmy na Dobre”. Na stronie https://zmieniajmynadobre.pl/ można obejrzeć innowacyjny, ale też przepełniony emocjami film, promujący akcję oraz oczywiście wesprzeć zbiórkę. Celem naszych działań jest zakup innowacyjnego Systemu Zdalnej Opieki, który ma przyspieszyć powrót małych pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka do domów. Serdecznie Wszystkich zachęcamy do udziału w akcji! #Zmieniajmynadobre #PublicisGroupe #PowerOfOne #KIDS #szpitalprzyszłości #FundacjaKIDS #CentrumZdrowiaDziecka

Załączniki

108564383358_10156776180128359.jpg

108564383358_10156776180128359.jpg

jpg 86,9 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.