Porozmawiajmy o wiewiórkach – Felix zaprasza na debatę

Marka Felix chce wspierać wiewiórki, które tak jak pozostałe dzikie zwierzęta potrzebują naszej pomocy. Dlatego 21 stycznia w Dzień Doceniania Wiewiórek,  zorganizowana zostanie debata poświęcona ochronie i opiece nad wiewiórkami w tym szczególnie trudnym, zimowym czasie. Spotkanie odbędzie się w środku lasu, naturalnym środowisku wiewiórek, w mazurskiej miejscowości Płociczna, położonej tuż nad jeziorem Zdreżno.

Czy wiewiórki można szkolić? Jak pomóc im przetrwać zimę w mieście? I czy można je karmić chlebem? Na te i inne pytania odpowiemy podczas debaty zorganizowanej przez markę Felix we współpracy  z najlepszymi specjalistami z zakresu opieki nad dzikimi zwierzętami. 

Podczas debaty głos zabiorą eksperci zajmujący się zagadnieniem ochrony zwierząt leśnych, w tym badacze i znawcy wiewiórek: Andrzej Kruszewicz, dyrektor warszawskiego ZOO,  Lena Grusiecka współzałożycielka Fundacji Leśne Pogotowie oraz Geert Weggen, znany i ceniony na świecie fotograf przyrodniczy, który specjalizuje się w fotografii wiewiórek.

- Nieodłącznym elementem wizerunku marki Felix, lidera w sprzedaży orzechów,  jest wiewiórka, która występuje we wszystkich kreacjach reklamowych Felix’a. Wiewiór Felix’a jest sympatycznym inteligentnym gryzoniem, który aktywnie wkracza w ludzkie życie, doceniając jakość orzechów marki Felix, ale też często komentując świat człowieka. Naturalność i bezpośredniość Wiewiórka współgra z osobowością marki, co podkreśla hasło marki: „Matka Natura, ojciec Felix”. Wiewiórki, zwierzęta według nas wyjątkowe, bo żyjące nie tylko w lasach, ale także blisko człowieka w przestrzeni miejskiej, potrzebują naszej troski. Chcemy realnie działać i pomagać wiewiórkom na przestrzeni całego roku i opowiedzieć o tym podczas debaty – zachęca Agnieszka Krajewska – Pliwka, Senior Brand Manager z firmy Intersnack.

Aby dowiedzieć się jak skutecznie pomagać zwierzynie leśnej, jednocześnie jej nie szkodząc, zapraszamy do wzięcia udziału w debacie. Streaming na żywo udostępniony zostanie na Facebooku marki Felix – „Felix i wiewiórka”. W trakcie transmisji live będzie możliwość zadawania pytań, na które uczestnicy debaty z przyjemnością odpowiedzą. Zachęcamy do włączenia się do akcji i poszerzania wiedzy dotyczącej ochrony dzikich zwierząt żyjących obok nas.

Po więcej informacji zapraszamy na http://www.felixpolska.pl/akcje

 

Aleksandra Siewiera
MSL GROUP
aleksandra.siewiera@mslgroup.com

Załączniki

zaproszenie_Felix_QQ_PT_FINAL.jpg

zaproszenie_Felix_QQ_PT_FINAL.jpg

jpg 708,1 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.