👇Uwaga Uwaga 👇 Uruchomiliśmy serwis CMOInsider.pl, w którym - do czasu uporania się z pandemią koronawirusa - znajdziecie treści poświęcone zmianom w marketingu, reklamie, biznesie i społeczeństwie, wywołanym przez trwający kryzys.

👇Uwaga Uwaga 👇 Uruchomiliśmy serwis CMOInsider.pl, w którym - do czasu uporania się z pandemią koronawirusa - znajdziecie treści poświęcone zmianom w marketingu, reklamie, biznesie i społeczeństwie, wywołanym przez trwający kryzys. CMOInsider.pl powstaje dzięki współpracy analityków i strategów agencji należących do Publicis Groupe w Polsce. Bądźcie tam regularnie, bo treści wciąż przybywa! Zapraszamy na 👉 www.cmoinsider.pl 👈 #PublicisGroupe #PowerofOne #CMOInsider #badznabiezaco

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.