"Większość świata przystąpiła do walki z rozprzestrzenianiem się COVID-19 przez lockdown całych państw i domową kwarantannę. W efekcie miliony ludzi, aby zabić nudę oraz rozbudzić poczucie wspólnoty, zwracają się w stronę social...
"Większość świata przystąpiła do walki z rozprzestrzenianiem się COVID-19 przez lockdown całych państw i domową kwarantannę. W efekcie miliony ludzi, aby zabić nudę oraz rozbudzić poczucie wspólnoty, zwracają się w stronę social mediów, gdzie zauważalny jest wysyp „internetowych wyzwań” - challenges, które zalewają Instagrama, Facebooka, Twittera, czy TikToka."
O potencjale internetowych challenges , przeczytacie w dzisiejszym wydaniu cmoinsider.pl 👈
Ponadto dziś w serwisie:
▪️Nuda wyzwala kreatywność, czas pandemii dostarcza na to dowodów.
▪️Ruch w sklepach Carrefour informuje o tym, ile trzeba poczekać żeby wejść do sklepu na zakupy.
▪️E-edukacja/E-zabawa. Instytucje edukacyjne i kulturalne wspierają nauczycieli oraz rodziców w czasach domowej kwarantanny.
Czytajcie!
Polecamy!
#PublicisGroupePolska #PowerOfOne #CMOInsider #badznabiezaco
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami