Szukacie rzetelnych informacji, które będą pomocne przy podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych w okresie pandemii koronawirusa? Zapraszamy na www.cmoinsider.pl! 👈 Dzisiaj znajdziecie tam kolejną porcję analiz i wskazówek związanych...
Szukacie rzetelnych informacji, które będą pomocne przy podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych w okresie pandemii koronawirusa?
Zapraszamy na www.cmoinsider.pl! 👈
Dzisiaj znajdziecie tam kolejną porcję analiz i wskazówek związanych ze zmianami postaw społecznych oraz tendencjami w marketingu, mediach i reklamie 👇
W dzisiejszym wydaniu:
👉Sztuczna inteligencja. Nowy algorytm eliminuje zakłócenia podczas tele/videokonferencji, uzupełniając to, co chcieliśmy powiedzieć.
👉Zwyczaje konsumenckie. Po pandemii konsumenci będą częściej sięgać po nowe produkty i marki.
👉Wyniki finansowe. Procter & Gamble opublikował wyniki za miniony kwartał, raportując wzrosty sprzedażowe pomimo pandemii.
👉Influencer marketing w czasie kwarantanny. Influencerzy szybko odnaleźli się w nowej rzeczywistości, dekodując potrzeby odbiorców, wchodząc w nowe role.
Czytajcie!
Polecamy!
#PublicisGroupe #PowerofOne #CMOInsider #badznabiezaco
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami