Każda zmiana, nawet tak poważna jak obecna, w pewnym momencie osiąga status normy. Patrząc na wyniki niektórych badań można oficjalnie ogłosić, że jesteśmy już w nowej rzeczywistości.

Każda zmiana, nawet tak poważna jak obecna, w pewnym momencie osiąga status normy. Patrząc na wyniki niektórych badań można oficjalnie ogłosić, że jesteśmy już w nowej rzeczywistości. 👇 Na www.cmoinsider.pl czekają już na Was nowe informacje związane ze zmianami postaw społecznych, z tendencjami w marketingu, mediach i reklamie. W dzisiejszym wydaniu przeczytacie: 👉 co oznacza dla marek wzrost popularności i znaczenia transmisji live w komunikacji z konsumentami? 👉 jak wykorzystać popularność e-commerce w „nowej normalności”? 👉 jak nowa normalność wpływa na podejście do reklamy? 👉 nowe realia życia towarzyskiego. Fenomen i kontrowersje związane z sukcesem aplikacji Houseparty. Czytajcie! Polecamy! #PublicisGroupe #PowerofOne #CMOInsider #badznabiezaco

Załączniki

108564383358_10157101201893359.png

108564383358_10157101201893359.png

png 362,7 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.