Każda zmiana, nawet tak poważna jak obecna, w pewnym momencie osiąga status normy. Patrząc na wyniki niektórych badań można oficjalnie ogłosić, że jesteśmy już w nowej rzeczywistości.
Każda zmiana, nawet tak poważna jak obecna, w pewnym momencie osiąga status normy. Patrząc na wyniki niektórych badań można oficjalnie ogłosić, że jesteśmy już w nowej rzeczywistości. 👇
Na www.cmoinsider.pl czekają już na Was nowe informacje związane ze zmianami postaw społecznych, z tendencjami w marketingu, mediach i reklamie.
W dzisiejszym wydaniu przeczytacie:
👉 co oznacza dla marek wzrost popularności i znaczenia transmisji live w komunikacji z konsumentami?
👉 jak wykorzystać popularność e-commerce w „nowej normalności”?
👉 jak nowa normalność wpływa na podejście do reklamy?
👉 nowe realia życia towarzyskiego. Fenomen i kontrowersje związane z sukcesem aplikacji Houseparty.
Czytajcie!
Polecamy!
#PublicisGroupe #PowerofOne #CMOInsider #badznabiezaco
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami