Zapraszamy po nowe teksty na www.cmoinsider.pl 😉 👉Grupy docelowe. Wszyscy poszkodowani? Są też potencjalni wygrani. Co to znaczy w naszym podejściu do grup docelowych? 👉Zakupy Polaków.
Zapraszamy po nowe teksty na www.cmoinsider.pl 😉
👉Grupy docelowe. Wszyscy poszkodowani? Są też potencjalni wygrani. Co to znaczy w naszym podejściu do grup docelowych?
👉Zakupy Polaków. Luzowanie obostrzeń w sklepach przełożyło się na znaczący wzrost wartości koszyka zakupowego.
👉Co słychać w Chinach? Trudne czasy dla coachów, a złote dla fryzjerów, czyli o przewartościowaniach w trakcie epidemii.
👉Zachowania konsumenckie. Konsument pandemiczny i post-pandemiczny. Kto to?
Czytajcie!
Polecamy!
#PublicisGroupe #PowerofOne #CMOInsider #badznabiezaco
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami