MSL dumne z laureatów tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes Lions 2020
Lista przynależnych kategorii publikacji
W piątek, 15 maja zostali wyłonieni finaliści tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes 2020. W kategorii PR zwycięzcami konkursu zostali Aleksandra Kolarczyk i Jakub Świętochowski z MSL.
W tegorocznej edycji konkursu, podobnie jak w poprzednich latach, młodzi kreatywni mierzyli się z prawdziwymi briefami oraz oceną ekspertów w siedmiu kategoriach. Obradom w kategorii PR przewodniczyła Katarzyna Kamińska Hill+Knowlton Strategies, partnerem natomiast została organizacja - Kampania Przeciw Homofobii.
Zadaniem konkursowym było stworzenie w ciągu 24 godzin projektu strategii działań PR w odpowiedzi na brief przygotowany przez Fundację KPH.
- Zastanawialiśmy się w jaki sposób możemy przekonać młodych ludzi do stałego wsparcia organizacji za pomocą kroków, które nie będą wymagały od nich zbyt dużego zaangażowania. Tak zrodziła się idea #EatPayLove. Hasło przygotowanej przez nas kampanii, to nie tylko parafraza znanego tytułu książki i jej adaptacji filmowej, ale przede wszystkim trzy obszary działań, które pokrywają się z codziennymi zainteresowaniami, potrzebami i przyzwyczajeniami target grupy – młodych ludzi z dużych miast – mówią Aleksandra Kolarczyk i Jakub Świętochowski z MSL, zwycięzcy kategorii PR w tegorocznym Young Creatives.
Przepis na sukces?
Laureaci, w części #Eat postanowili zorganizować LGBT Friendly Restaurant Week, co daje możliwość wsparcia organizacji poprzez dostarczenie wyjątkowego doświadczenia kulinarnego. Segment #Pay oparli natomiast na zbudowaniu programu partnerskiego, który umożliwia stałe wsparcie finansowe organizacji KPH poprzez Apple Pay i Google Pay. W ramach inicjatywy #Love postanowili podjąć współpracę z różnymi podmiotami, opowiadając m.in. historie ludzi - fajnych, uśmiechniętych i równych, a na których życie w realny sposób wpłynęła fundacja KPH.
- Tegoroczna wygrana jest dla nas powodem do ogromnej satysfakcji. Gdy poznaliśmy założenia briefu byliśmy zaskoczeni, podobnie jak większość uczestników. Pierwszy raz w naszej karierze zawodowej mieliśmy za zadanie opracować strategię komunikacji dla organizacji zajmującej się wsparciem społeczności LGBT. Tym bardziej cieszymy się, że nasza praca została doceniona przez członków jury, a jej efekty będziemy mogli obserwować w dalszych działaniach fundacji z nadzieją, że zachęcimy jeszcze więcej osób do wspierania tej społeczności. – wspomina Aleksandra Kolarczyk, MSL.
- Zwycięstwo w tak prestiżowym konkursie jak Young Creatives daje bardzo dużo satysfakcji i radości. Bardzo się cieszę, że nasze pomysły okazały się najlepsze wśród wielu znakomitych prac przygotowanych przez młodych, zdolnych PRowców. Ogromną przyjemnością i zaszczytem była możliwość współpracy z Aleksandrą i oboje mamy nadzieję, że zaproponowane przez nas narzędzia zostaną wprowadzone w życie, pozwalając Stowarzyszeniu na zebranie środków do walki o prawa społeczności LGBT. – dodaje Jakub Świętochowski, MSL.
Jako zwycięski team, Kolarczyk i Świętochowski dołączą do grona uczestników największego festiwalu kreatywności – Cannes Lions 2021!
- Young Creatives to bezsprzecznie głos następnego pokolenia w public relations, który zagłuszy w ciągu najbliższych dziesięcioleci osiągnięcia tych, którzy dzisiaj reprezentują najsilniejsze agencje i największych klientów na najwyższych szczeblach. Tą nagrodę otrzymuje się za walkę w boju. Brief, kilkadziesiąt godzin i konieczność natychmiastowego dostarczenia rozwiązania, którego kształt oceniają osoby słynące ze swoich osiągnięć w branży. Żadna nagroda nie sprawiła nam tyle radości - jesteśmy z niej naprawdę dumni! – mówi Sebastian Stępak, prezes MSL.
MSL to konsultingowa firma Public Relations z kompetencjami we wszystkich obszarach wspierających biznes. To agencja profesjonalistów, która łączy twórców i innowatorów, osoby, które podchodzą do swojej pracy z różnych perspektyw, wykazują się nieskażonym entuzjazmem i ciągłym dążeniem do doskonałości. Ta zdolność do budowania i wywierania wpływu na otoczenie zdecydowanie wyróżnia MSL na tle innych w branży.
MSL jest częścią Publicis Groupe – jednej z największych, zintegrowanych sieci komunikacyjnych na świecie. Wspólnie z innymi agencjami i departamentami specjalistycznymi Publicis Groupe pracuje w modelu Power of One, który umożliwia rozwój i integrację kompetencji kluczowych z punktu widzenia biznesu naszych Klientów.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
MSLGROUP
Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).
Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.
Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.
Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.
Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.
Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.