Czy wiecie, że wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2020 roku wyniosła 2,1 mld zł?! To oznacza wzrost o 0,5%. Załamanie rynku w drugiej połowie marca istotnie pogorszyło wynik całego okresu.
Czy wiecie, że wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2020 roku wyniosła 2,1 mld zł?!
To oznacza wzrost o 0,5%. Załamanie rynku w drugiej połowie marca istotnie pogorszyło wynik całego okresu.
Co więcej:
⬆️ Rosły jedynie wydatki na reklamę internetową oraz radiową.
⬆️ Internet zwiększył swój udział w rynku do 38,4%.
⬇️ Wartość wydatków na reklamę telewizyjną spadła o 3,1%.
➕ Mamy za sobą prawdopodobnie ostatni kwartał (Q1) w tym roku z dodatnią dynamiką wydatków.
Zapraszamy do zapoznania się z naszym raportem na
👉 https://cmoinsider.pl/
#CMOInsider #PublicisGroupe #PowerofONE #badznabiezaco
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami