MSL z nagrodą SABRE Awards 2020 EMEA za kampanię „Jutro bez smogu”

MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich projektów. Statuetka SABRE przyznana MSL jest jedną z dwóch, które w tym roku trafiły do Polski.

Wśród kilkudziesięciu nagrodzonych w konkursie kampanii wyróżniony został prośrodowiskowy projekt MSL, zrealizowany w Krakowie dla ArcelorMittal Poland, największego producenta stali w Polsce. W ramach antysmogowej kampanii zachęcającej mieszkańców Krakowa do wymiany przestarzałych i wysokoemisyjnych pieców, huta ArcelorMittal w Krakowie przez wiele miesięcy gromadziła likwidowane źródła ciepła, by finalnie przetopić je na stojaki rowerowe, które przysłużyły się rozwojowi ekologicznego transportu rowerowego w mieście.

Jesteśmy wyjątkowo dumni ze zwycięstwa kampanii „Jutro bez smogu” w tegorocznej edycji SABRE Awards EMEA, ponieważ stanowi ono najwyższą formę potwierdzenia słuszności obranego przez nas kierunku i dobrze wykonanej pracy – wyjaśnia Łukasz Kowalski, zastępca dyrektora zarządzającego MSL w Polsce i szef praktyki przemysłowej w regionie EMEA. Mamy też wielką nadzieję, że nasza kampania spopularyzuje tego typu projekty, w ramach których spółki z sektora przemysłu ciężkiego, zobowiązane prawnie do przestrzegania rygorystycznych wymogów środowiskowych, są gotowe wykonać dodatkowy imponujący wysiłek organizacyjny i finansowy, wykraczający poza ich formalne zobowiązania, na rzecz walki z wielkimi wyzwaniami środowiskowymi – dodaje.

Kampania „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców” była realizowana w ścisłej współpracy z krakowskim magistratem i wymagała zaangażowania zróżnicowanych grup odbiorców: od mieszkańców wymieniających stare piece i korzystających z miejskiego dofinansowania, przez urzędników, uczestników konkursów i plebiscytów, internautów biorących udział w głosowaniach na najciekawszy projekt czy miejsce, w którym stojaki zostaną postawione, aż po społeczności szkolne i akademickie.

Trwałym efektem projektu jest 350 stojaków rowerowych, które trafiły do krakowskiej przestrzeni miejskiej. Zostały zaprojektowane w Krakowie, nawiązują kształtem do Sukiennic i wyprodukowano je w krakowskiej hucie ze stali pochodzącej z wyeksploatowanych krakowskich pieców. Stal powstała w wyniku transformacji starych pieców na stojaki rowerowe wróciła, by służyć krakowianom w nowej ekologicznej formie, wspierając rozwój transportu rowerowego.

Kampania „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców” została zrealizowana przez zespół korporacyjno-energetyczny prowadzony przez Marcina Obersztyna w ramach praktyki korporacyjnej MSL zarządzanej przez Łukasza Kowalskiego.

Załączniki

MSL_SABRE_Awards_2020_EMEA.png

MSL_SABRE_Awards_2020_EMEA.png

png 1,8 MB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Bartosz Węgierek

Account Manager

MSL

Sebastian Stępak

Dyrektor Zarządzający

MSL

Biografia
Jedno z ciekawszych spojrzeń na branże PR w Polsce. Zgromadził ogromną wiedzę na temat tego, jak działania komunikacyjne przekładają się na wyniki biznesowe. Doceniany przez międzynarodową społeczność PRowców – był jurorem na tegorocznym Cannes Lions.
Opis dodatkowy
1.Wystąpienia publiczne, negocjacje. 2.Budowanie wzrostów organicznych. 3.Storytelling. 4.Komunikacja kryzysowa.

Renata Toczyska – Seliga

Co-Managing Director, Management Board Member

MSLGROUP

Biografia
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej w branżach: turystycznej, lotniczej transportowej i farmaceutycznej. Wprowadziła na polski rynek Emirates – jeden z najbardziej spektakularnych launchy i projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej w 2013 roku.
Opis dodatkowy
Obszary eksperckie: 1.Trendy i komunikacja w branży turystycznej, transportowej i lotniczej. 2.Komunikacja kryzysowa i wewnętrzna w w/w branżach.

Łukasz Kowalski

Dyrektor Działu Corporate & Financial Communications

MSL

Biografia
Ekspert w zakresie Corporate PR i Issue Management. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej i obronnej. Doradca międzynarodowych koncernów, dla których tworzy strategie komunikacji, zarządzania reputacją i budowania relacji z liderami opinii.
Opis dodatkowy
1.Informacja i zarzadzanie nią w polityce międzynarodowej. 2.Biznes międzynarodowy, różnice kulturowe, lokalizacja zagranicznego biznesu w Polsce. 3.Trendy w energetyce oraz wyzwania stojące przed rynkiem energetycznym. 4.Wyzwania modernizacji armii.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę - w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Jesteśmy MSLGROUP. Sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie.