P&G
Informacje prasowe

Procter & Gamble do 2030 roku poprawi wyniki w zakresie emisji gazów cieplarnianych o 50%

Procter & Gamble konsekwentnie dąży do realizacji swoich celów w zakresie zrównoważonego rozwoju, ogłoszonych w strategii „Ambition 2030”. Jednym z istotnych działań firmy było wdrożenie przyjętych przez GLEC (Global Logistics Emissions Council) wymogów dotyczących monitorowania i raportowania emisji CO2 pochodzącej z  transportu.

W oparciu o te standardy, do 2030 roku P&G zamierza poprawić wyniki w zakresie emisji gazów cieplarnianych związanych z transportem surowców i produktów w fazie operacyjnej o 50% (w stosunku do danych za rok 2020).

Aby ten cel osiągnąć, Procter & Gamble wykorzysta bardziej efektywne i niskoemisyjne środki transportu (np. transport intermodalny oraz z wykorzystaniem paliw ekologicznych). Koncern dąży też do ciągłego zwiększania współczynnika załadunku pojazdów i optymalizacji procesów swojej sieci dostaw. Współpracuje także z wieloma partnerami – przewoźnikami, detalistami oraz szeroko rozumianą branżą transportową, poszukując unikalnych rozwiązań, które umożliwią dostarczenie produktów firmy w efektywniejszy i bardziej przyjazny dla środowiska sposób.

Załączniki

P&G_redukcja emisji.jpeg

P&G_redukcja emisji.jpeg

jpeg 40,3 kB
pobierz
docx

Procter & Gamble do 2030 roku poprawi wyniki w zakresie emisji gazów cieplarnianych o 50%.docx

docx 115,2 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL


O P&G:

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

 

Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają  kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie. Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data. Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.