„Uczniowskie Ekonawyki”: termin składania zgłoszeń w konkursie przedłużony do 16 kwietnia

„Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodetektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych, przygotowane wspólnie przez Fundację Nasza Ziemia i firmę Procter & Gamble. ...

Zobacz więcej

Procter & Gamble i jej wiodące marki, takie jak Pantene, Gillette, Ariel, Fairy i Oral B zmniejszają zużycie plastiku pierwotnego i zwiększają skalę obiegu zamkniętego

Koncern Procter & Gamble poinformował o postępach swoich działań w Europie na rzecz gospodarki o obiegu zamkniętym. W ramach strategii „Ambition 2030” P&G zobowiązał się do zmniejszenia zużycia tworzyw pierwotnych o 50% i wprowadzenia opakowań w 100% nadających się do recyklingu lub do wielokrotnego użytku do 2030 roku.

Zobacz więcej

informacje