P&G
Informacje prasowe

Procter & Gamble wspiera młode kobiety w rozwoju kariery w sektorach technologicznych i IT

Lista przynależnych kategorii publikacji

P&G od lat dąży do budowania świata wolnego od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma prawo głosu i równe szanse. Równość płci na rynku pracy znacząco wpływa na rozwój biznesu oraz pozwala w sposób interdyscyplinarny lepiej odpowiedzieć na dynamicznie zmieniające się oczekiwania konsumentów. Tworzenie zróżnicowanych zespołów pozwala kreować innowacyjne rozwiązania, które usprawniają systemy oraz procesy produkcyjne czy technologiczne.

Dążenie do różnorodności, w tym także równość płci podyktowane jest nie tylko zobowiązaniem wobec społeczeństwa, ale jest wpisane w naszą strategię biznesową. Obecnie, spośród ponad 95 000 pracowników P&G, 45% to kobiety. Dzięki różnorodnym pracownikom lepiej potrafimy zagłębić się w potrzeby naszych konsumentów i co za tym idzie lepiej na nie odpowiedzieć. Chcemy być tak różnorodni jak nasi konsumenci. – mówi Emilia Burzyńska, CIO P&G w Europie Centralnej, od wielu lat zaangażowana jako mentor w prowadzonych przez firmę programach skierowanych do przyszłych managerek IT.

Dlatego koncern podejmuje wiele działań, aby już na etapie pozyskiwania talentów zadbać o równą reprezentację kobiet i mężczyzn. Jednym z nich jest Future Female Leaders IT przeznaczony dla studentek kierunków informatycznych. Ta grupa jest dla firmy szczególnie cenna, ponieważ to właśnie w Warszawie firma ulokowała jedno z czołowych centrów IT, w której powstają najnowocześniejsze rozwiązania dla biznesu. Podczas wydarzenia, uczestniczki miały okazję m.in zdobyć nowe umiejętności z zakresu cloud-computing czy sporządzania analiz biznesowych opartych na nowych technologiach. Ważnym punktem programu były także sesje mentoringowe prowadzone przez menedżerki P&G, które dzielą się swoimi doświadczeniami pracy w koncernie i wskazówki, jak odnieść sukces w firmie i w branży.

Dla uczestniczek edycji Future Female Leader Product Supply, trudno o ciekawsze miejsce na tego typu przedsięwzięcie niż jedna z najnowocześniejszych fabryk marki o światowym zasięgu. Łódzka fabryka Gillette to jednocześnie największe centrum produkcyjne tej marki. Maszynki, które są w niej produkowane, można spotkać na całym świecie, bo trafiają na ponad 90 rynków. Czwarta już edycja tego programu, którą organizuje fabryka Gillette odbędzie się 29 kwietnia w formule online. Organizatorzy wydarzenia zaplanowali szereg sesji, które pomogą uczestniczkom poznać firmę, jej kulturę i niezwykłe wyzwania, z jakimi mierzą się inżynierowie fabryki na co dzień. Zadaniem uczestniczek było zaprojektowanie i zaplanowanie opakowania maszynek Gillette i Venus w taki sposób, by zawierały mniej plastiku.

Cieszę się, że w ostatnich latach wzrosło zainteresowanie kobiet rozwojem kariery w obszarze technologii czy produkcji. Widzimy, że nasze programy, takie jak Future Female Leader przynoszą znaczące korzyści. Uczestniczki zdecydowanie doceniają możliwość poznania fabryki od środka tj. doświadczenia jej innowacyjności, zaawansowanych technologii i kultury opartej na różnorodności i integracji. Dzięki takim programom, w przeciągu ostatnich kilku lat, procentowy udział kobiet wśród naszych menedżerów wzrósł niemal dwukrotnie – mówi Agnieszka Adamus, Dyrektor HR fabryki Gillette w Łodzi. – Program Future Female Leader wspieram od początku jego istnienia. Dzielę się z uczestniczkami swoim osobistym doświadczeniem i zachęcam je do podążania ścieżką kariery w obszarze produkcji w firmie, która należy do innowacyjnej czołówki świata FMCG.

Future Female Leader Product Supply odbędzie się 29-30 kwietnia w formule online. Więcej informacji na temat programu znajduje się pod linkiem www.pgcareers.com.

Załączniki

docx

Informacja prasowa Future Female Leader

docx 117,8 kB
pobierz
P&G_Future Female Leader.jpg

P&G Future Female Leader

jpg 138,3 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL


O P&G:

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

 

Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają  kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie. Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data. Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.