Procter & Gamble rozpoczyna wieloletnią współpracę z Fundacją Archewell
Procter & Gamble, lider branży FMCG, nawiązał wieloletnią międzynarodową współpracę z Fundacją Archewell, założoną przez księcia Harry’ego i księżną Meghan, organizacją non-profit powołaną w celu budowania wspólnoty w społeczeństwie.
P&G od wielu lat podejmuje działania na rzecz zmiany życia lokalnych społeczności na lepsze, równości i integracji społecznej oraz ochrony środowiska naturalnego. Z kolei misja Fundacji Archewell i jej założycieli – księcia i księżnej Sussex – głosi, że więzi społeczne i solidarne działanie na rzecz innych prowadzą do systemowej zmiany kulturowej, na której skorzystają wszyscy.
Dzięki wspólnym wartościom i międzynarodowemu zasięgowi, P&G i Fundacja Archwell zamierzają promować idee równości płci, bezpieczeństwa w sieci i cyfrowej integracji oraz korzystnego wpływu sportu osób niepełnosprawnych na ich zdolności adaptacyjne i budowanie pewności siebie. Swoje aspiracje zmiany świata na lepsze, firma oraz Fundacja miały okazję wyrazić podczas koncertu Global Citizen o nazwie „Vax Life: The Concert To Reunite the World” (Vax Life: Koncert na rzecz zjednoczonego świata). Celem tego wydarzenia było zwiększenie zaufania do szczepień, a zebrane podczas koncertu środki w wysokości ok. 300 milionów dolarów amerykańskich będą przeznaczone na zapewnienie większego dostępu do szczepionek przeciwko COVID-19 na całym świecie.
Równość płci: Misją założycieli Fundacji Archewell, księcia i księżnej Sussex, a także priorytetowym obszarem partnerstwa z P&G, jest wzmocnienie pozycji kobiet i dziewczynek oraz zapewnienie im sprawiedliwej i bardziej zrównoważonej przyszłości. Fundacja ma w swoim dorobku programy realizowane we współpracy z takimi organizacjami jak Girls Inc. czy National Women’s Law Center. Obecnie, P&G i Fundacja planują zwiększyć skalę swoich działań na rzecz równości płci i podejmą działania, aby włączyć do dyskusji i zaangażować dorastające dziewczęta, zwłaszcza w obszarach kluczowych i dotyczących ich przyszłości. We współpracy z organizacją non-profit Promundo, partnerzy zwracają uwagę na potrzebę zaangażowania chłopców
i mężczyzn w promowanie równości płci we wszystkich dziedzinach życia społecznego. W ramach tych działań, zachęcając m.in. do równego podziału ról w opiece nad dziećmi, tak by każdy
z rodziców miał jednakowe szanse na rozwój.
Bezpieczna i inkluzywna przestrzeń w Internecie: P&G – podobnie jak książę i księżna Sussex – opowiadają się za potrzebą większej transparentności, odpowiedzialności i poszanowania innych w przestrzeni cyfrowej, m.in. współpracując przy specjalnej edycji wydarzenia „Time 100 Talks” poświęconej roli technologii w budowaniu bardziej przyjaznego świata. Obecnie, P&G i Fundacja Archewell podejmują szereg działań, które mają na celu stworzenie bezpieczniejszego środowiska online, sprzyjającego kreatywności i zaangażowaniu.
Korzystny wpływ sportu: Fundacja Archewell i Procter & Gamble wierzą, że sport jest siłą, która pomaga zmieniać świat na lepsze, a sportowcy dają świetny przykład odwagi i wytrwałości niezbędnych do spełniania marzeń. Inspiracją dla obydwu organizacji są sportowcy, którzy swoimi przekonaniami i postawami przyczyniają się do kształtowania poczuciu wspólnoty, a dobre działania, które podejmują świadczą o ich wielkości. Dzięki wieloletniemu zaangażowaniu księcia Sussex, w ukazywaniu roli sportu w rekonwalescencji chorych i rannych żołnierzy oraz weteranów, jako inicjatora i patrona Invictus Games, oraz dzięki partnerstwu P&G z Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi, obydwie organizacje zamierzają wykorzystać sport adaptacyjny do zwrócenia uwagi na problemy osób z niepełnosprawnością oraz podnieść poziom ich integracji.
Dla P&G promowanie równości i integracji, wspieranie społeczności, w których działa oraz troska o planetę stanowi nieodłączny element działalności firmy. Procter & Gamble wykorzystuje głos swoich marek i skalę ich działania, by zmienić świat na lepsze. W tym celu na początku bieżącego roku koncern ogłosił kampanię „Lead with Love” (#DziałajmyRazem), w ramach której zobowiązał się do 2 021 Dobrych Działań w 2021 roku.
Kontakt dla mediów
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
O P&G:
P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.
Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie. Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data. Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.