P&G
Informacje prasowe

Poznaj zwycięskie szkoły Programu „Każdy Dzień na Medal”

Lista przynależnych kategorii publikacji

Znamy już 31 zwycięskich szkół wspólnej akcji Procter & Gamble, Polskiej Fundacji Olimpijskiej oraz sieci sklepów Biedronka – „Każdy Dzień na Medal”. W programie, w którym granty wynosiły do 60 000 złotych, udział mogły wziąć wszystkie publiczne szkoły podstawowe w Polsce.

Cały projekt „Każdy Dzień na Medal” podzielony był na dwie fazy. Od 19 maja do 16 czerwca szkoły zgłaszały projekty, na które chciałyby otrzymać dofinansowanie. Miały one dotyczyć działań, dzięki którym więcej dzieci będzie mogło rozwijać swoje sportowe pasje. Drugi etap – czyli głosowanie na najlepszy projekt – zakończył się 4 sierpnia. W jego efekcie 31 szkół, wiejskich i miejskich, reprezentujących wszystkie województwa naszego kraju, zdobyły granty.

Sprawdź zwycięskie szkoły z każdego województwa.

Projekt prowadzony przy udziale Polskiej Fundacji Olimpijskiej przy Polskim Komitecie Olimpijskim, ma na celu wsparcie publicznych szkół podstawowych w działaniach promujących sport wśród młodzieży. Wspólną ideą wszystkich partnerów jest budowanie właściwych nawyków w zakresie aktywności fizycznej u dzieci już od najmłodszych lat.

Głównym celem Polskiej Fundacji Olimpijskiej jest promocja sportu oraz dyscyplin olimpijskich wśród dzieci i młodzieży. Jednym z najważniejszych elementów składających się na zdrowy tryb życia jest właśnie aktywność fizyczna, która pozytywnie wpływa na samopoczucie oraz rozwój dorosłych i dzieci. W tej kwestii niezwykle ważną rolę pełnią szkoły – szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy sport i ruch znajdują silną konkurencję, m.in. w świecie wirtualnym. Oferując atrakcyjną ofertę zajęć sportowych i wspierając młodych sportowców, szkoły mają szansę wzbudzić w dzieciach zamiłowanie do aktywności fizycznej. Wsparcie projektów, które mogą być przez nie realizowane, daje szansę na dotarcie do wielu uczniów i wywarcie realnego wpływu.

– Sport odgrywa istotną rolę w rozwoju dzieci i młodzieży. Wywiera pozytywny wpływ zarówno na ich rozwój fizyczny, jak i psychiczny. Pomaga wierzyć we własne siły, pokonywać słabości, kształtować charakter. Uczy wygrywać i przegrywać. Niestety – w wielu przypadkach – barierą w rozwijaniu predyspozycji sportowych dzieci i młodzieży jest brak odpowiedniego zaplecza w postaci sprzętu sportowego czy wsparcia trenerów. Wierzę, że program, który wspólnie realizujemy, pomoże wychować przyszłych, niezwykle utalentowanych  sportowców oraz kształcić dzieci i młodzież zgodnie z olimpijskimi wartościami. Dziękuję P&G oraz sieci sklepów Biedronka za doskonałe rozumienie wychowawczej roli sportu i realizację edukacyjnej, sportowej misji – powiedział Andrzej Kraśnicki, Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Fundacji Olimpijskiej.

P&G jest wieloletnim partnerem  ruchu olimpijskiego. W ramach współpracy firma realizowała między innymi kampanię „Dziękuję Ci, Mamo”, poprzez którą zwracała uwagę na osoby stojące za sukcesami sportowców – ich mamy, a także wspierała sport wyczynowy dzieci zdrowych i z niepełnosprawnością.

W Procter & Gamble wierzymy, że kształtowanie zdrowych nawyków wśród dzieci, zaczyna się już od ich najmłodszych lat. Szkoły mogą w tym zakresie odegrać szczególną rolę. Dlatego cieszy nas tak duże zaangażowanie z ich strony w nasz program. 31 szkół podstawowych otrzyma dofinansowanie do swojego wymarzonego projektu sportowego. To pokazuje jak ważne są lekcje WF-u oraz dodatkowe zajęcia sportowe dla uczniów, dzięki nim nie tylko rozwijają swoje umiejętności fizyczne ale także społeczne. – komentuje Małgorzata Mejer, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej.

Szkołom dziękujemy za udział w Programie „Każdy Dzień na Medal” i serdecznie gratulujemy zwycięzcom. Dziękujemy również wszystkim tym, którzy oddali głosy! Wspólnie zadbaliśmy o zdrowie i sprawność fizyczną dzieci w Polsce!

 

Załączniki

docx

Znamy zwycięzców projektu Każdy Dzień na Medal

docx 272,6 kB
pobierz
Każdy Dzień na Medal_grafika.JPG

Każdy Dzień na Medal grafika

JPG 94,0 kB
pobierz

Kontakt dla mediów

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Oktawia Rączy

Account Manager

MSLGROUP


O P&G:

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

 

Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają  kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie. Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data. Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.