P&G
Informacje prasowe

Przestrzeń inspirująca do pracy. Jak zaprojektować biuro, żeby odpowiadało na nowe potrzeby pracowników?

Przestrzeń inspirująca do pracy. Jak zaprojektować biuro, żeby odpowiadało na nowe potrzeby pracowników?

Ostatnie lata pokazały nam, jak różne mogą być modele pracy. Zarówno firmy, jak i pracownicy docenili możliwość realizowania zadań służbowych nieomal z dowolnego miejsca na świecie. Jednocześnie przypomnieliśmy sobie, że firma to przede wszystkim tworzący ją pracownicy, ich wspólna wiedza i doświadczenia, a także łącząca ich kultura organizacji. Dlatego też dla wielu stało się jasne, że biuro nie jest już tylko miejscem do wykonywania obowiązków, ale przede wszystkim przestrzenią do budowania relacji, komunikacji zespołowej i wymiany doświadczeń. Firma Procter & Gamble, która od początku dba o tworzenie otwartego i sprzyjającego rozwojowi pracowników środowiska pracy, zdecydowała się odpowiedzieć na te wymagania, na nowo projektując biuro i strefą sportową. Wszystko po to, żeby odzwierciedlało ono jej wartości i filozofię, zapewniając inspirującą przestrzeń do realizacji celów zawodowych.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

P&G i Carrefour Polska dla Fundacji Polsat - wspólnie zachęcają do wzięcia udziału w kolejnej edycji programu „Podaruj Dzieciom Słońce”

press

P&G i Carrefour Polska dla Fundacji Polsat - wspólnie zachęcają do wzięcia udziału w kolejnej edycji programu „Podaruj Dzieciom Słońce”

Już 11 maja rusza „Podaruj Dzieciom Słońce”, wspólna akcja Procter & Gamble i Carrefour Polska na rzecz Fundacji Polsat. Każdy z nas może włączyć się w ten projekt – wystarczy w sklepach Carrefour kupić produkty P&G, a firma przekaże część zysku z ich sprzedaży Fundacji. Środki zebrane w ramach akcji zostaną przeznaczone na specjalne pokoje, z których korzystać mogą mamy przebywające w oddziałach onkologicznych podczas choroby swoich dzieci.

czytaj więcej

Z okazji Światowego Dnia Autyzmu Procter & Gamble podsumowuje swoje działania na rzecz osób neuroróżnorodnych

Z okazji Światowego Dnia Autyzmu Procter & Gamble podsumowuje swoje działania na rzecz osób neuroróżnorodnych

Szeroko rozumiana różnorodność jest jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej koncernu Procter & Gamble, do którego należą takie marki jak Ariel, Pampers, Oral-B czy Gilette. Firma od wielu lat działa na rzecz walki ze stereotypami i świata równych szans. Światowy Dzień Autyzmu jest okazją do podsumowania jej działań na rzecz społeczności osób neuroróżnorodnych. W ramach tworzenia różnorodnego i inkluzywnego miejsca pracy P&G prowadzi już od kilku lat program zatrudniania osób w spektrum autyzmu. Niedawno, pracownicy P&G opracowali również rozwiązanie cyfrowe dla Fundacji SYNAPSIS, które ułatwi badania przesiewowe w kierunku tego zaburzenia neurorozwojowego.

czytaj więcej

Świat równych szans – P&G podsumowuje swoje działania w obszarze E&I przy okazji Miesiąca Równości i Inkluzywności

Świat równych szans – P&G podsumowuje swoje działania w obszarze E&I przy okazji Miesiąca Równości i Inkluzywności

P&G od lat dąży do stworzenia świata, który jest wolny od uprzedzeń i stereotypowego myślenia, w którym każdy ma równe szanse. Każdego roku w marcu, Procter & Gamble i jej marki, takie jak Ariel, Pampers, Gillette czy Pantene, świętują Miesiąc Równości i Inkluzywności. W ten sposób firma chce dać wyraz uznania innowacjom sprzyjającym włączeniu społecznemu, różnorodnym sposobom myślenia i liderom dokonującym znaczących zmian w tym obszarze.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Pracownicy P&G opracowali cyfrowe rozwiązanie ułatwiające prowadzenie badań przesiewowych w kierunku spektrum autyzmu. Hackathon dla Fundacji SYNAPSIS

press

Pracownicy P&G opracowali cyfrowe rozwiązanie ułatwiające prowadzenie badań przesiewowych w kierunku spektrum autyzmu. Hackathon dla Fundacji SYNAPSIS

Procter & Gamble to międzynarodowa korporacja, której brandy towarzyszą 7 miliardom konsumentów w ich codziennym życiu. Za globalnym sukcesem dobrze znanych marek takich jak pieluszki Pampers, proszek Ariel czy szampon do włosów Pantene stoi między innymi innowacyjność. Taka, którą kojarzymy z laboratorium badawczym, ta, którą P&G wykorzystuje w marketingu, a także związana z cyfryzacją pozwalającą na sprawne i efektywne zarządzanie procesami w firmie i jej funkcjonowanie. Wiele z tych innowacji powstaje w Polsce – w drugim co do wielkości hubie IT P&G na świecie. Jego pracownicy to osoby o ogromnej i różnorodnej wiedzy. To właśnie oni wzięli udział w wewnętrznym hackathonie. Mieli okazję połączyć swoje siły, pasję i umiejętności, by stworzyć aplikację, która pomoże rodzicom, opiekunom i lekarzom we wczesnym i szybkim przeprowadzeniu badań przesiewowych w kierunku spektrum autyzmu u dzieci. Dla uczestników hackathonu była to możliwość wykorzystania swoich umiejętności inaczej niż na co dzień, współpracy z ekspertami z różnych dziedzin  i rozwoju, a także bezpośredniego zaangażowania w ważny społecznie projekt. To już kolejna, po programie zatrudniania osób neuroróżnorodnych w P&G, inicjatywa wspierająca osoby w spektrum autyzmu.

czytaj więcej
Należy do kategorii:
press

Kolejne 10 000 posiłków trafi do potrzebujących dzieci - rusza IV edycja akcji P&G "Czyste pomaganie”

press

Kolejne 10 000 posiłków trafi do potrzebujących dzieci - rusza IV edycja akcji P&G "Czyste pomaganie”

Ciepły posiłek każdego dnia jest bardzo ważny niemal we wszystkich aspektach rozwoju dziecka – zarówno fizycznym, jak i psychicznym. Tymczasem problem niedożywienia najmłodszych wciąż pozostaje aktualny. Dlatego Procter & Gamble już po raz czwarty łączy siły ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce w Polsce, aby zapewnić ciepły posiłek dzieciom w potrzebie. W akcję mogą zaangażować się konsumenci, którzy kupując wybrane produkty marek P&G w sieci sklepów Carrefour, pomagają sfinansować obiady dla podopiecznych Stowarzyszenia. W dotychczasowych akcjach P&G ufundowało już ponad 40 000 posiłków, a do końca grudnia przekaże kolejne 10 000.

czytaj więcej

Magdalena Zlot

Account Manager

MSL